תנאי שימוש בשירותי מרכזייה בענן מבית אומניטלקום

1. הגדרות:

"אומניטלקום" או "החברה" – אומניטלקום בע"מ.

"השירות" או "השירותים" – שירותי המרכזייה בענן ו/או כל שירות    נלווה לו ו/או נוסף, שנרכש על ידי הלקוח על בסיס הזמנת השירות ובהתאם להוראות תנאים כלליים אלו.

"הזמנת השירות" או "הצעת המחיר" – מסמך המפרט את מאפייני ומחירי השירות שהוזמנו על ידי הלקוח.

"יום עסקים" – ימים א' עד ה', למעט ערבי חג, ימי חג וימי שבתון.

"המחירון" או "מחירון החברה" – רשימת התעריפים של שירותי החברה כמפורט בתנאים אלה והזמנת השירות, כפי שתשתנה מעת לעת.

  1. תקופת ההתקשרות וסיומה
    1. תקופת התקשרות: תקופת ההתקשרות תחל לאחר חתימת הלקוח על הזמנת השירות ובכפוף לקבלת האישורים הנדרשים מאומניטלקום לצורך חיבור הלקוח לשירות, לרבות אישור בקרת אשראי. לאחר קבלת האישורים הנדרשים כאמור, אומניטלקום תודיע ללקוח על המועד הצפוי לתחילת מתן השירות בפועל. תקופת ההתקשרות תגיעה לסיומה בהתאם להוראות תנאים כלליים אלו.
    2. כל צד רשאי להודיע, בכל עת, על סיום ההתקשרות בהודעה בכתב של 30 יום מראש לצד האחר, מבלי שיידרש לנמק את החלטתו.
    3. על אף האמור לעיל, כל צד יהיה רשאי להביא את תקופת התקשרות זו לסיומה המוקדם, ללא צורך במתן הודעה מראש כאמור לעיל, מחמת כל אחד מאלו: (1) הפרתו היסודית על-ידי הצד השני, אשר לא תוקנה בתוך 5 ימים ממועד שניתנה עליה הודעה בכתב; ו/או (2) הפרה של צד, שלא תוקנה בתוך 15 ימים מיום שניתנה עליה הודעה בכתב.
    4. ניתוק שירות זמני: הלקוח רשאי לבקש, בהודעה בכתב לחברה, להפסיק את השירות לתקופה של עד שלושה חודשים, פעם אחת בכל 12 חודשים במהלך תקופת ההסכם. תקופת הניתוק תתואם בכתב ומראש עם החברה, ועם סיומה יתחדש ההסכם באופן אוטומטי, לרבות ביצוע התשלומים לפיו.
  1. מחירים ותשלומים
    1. בגין מוצרים ו/או שירותים ו/או תכונות אשר רכש הלקוח, לגביהם התשלום הנו חודשי – החיוב בגינו יהיה עבור חודש מלא (ינואר, פברואר, מרץ וכד') בין אם הלקוח היה מנוי על השירותים במשך מלוא החודש או רק במשך חלק ממנו.
    2. תנאי תשלום: תשלום בכרטיס אשראי, אחת לחודש.
    3. הלקוח ישלם לאומניטלקום תשלום חודשי מינימלי בסך של 119 ₪, אלא אם נקבע תשלום חודשי מינימלי גבוה יותר בהצעת המחיר. מובהר כי תשלום המינימום החודשי כאמור, אינו כולל תשלום בגין שירותים משתנים ו/או מתחדשים, לרבות דקות שיחה ו/או אחזקת מספרי DID, תוספות, שדרוגים, שירותים נוספים שאינם כלולים בהזמנת השירות ו/או שלגביהם נדרשת תמורה נוספת בהתאם לתנאים כלליים אלו.
    4. מחירן של תוספות, הרחבות ושדרוגים למכשירים או שירותים נוספים שאינם כלולים בהזמנת שירות זו ייקבעו על פי המחירון ביום הזמנתם.
    5. מחירן של דקות שיחה/שליחת פקס' יהיה בהתאם למפורט בהצעת המחיר שנמסרה ללקוח. מובהר כי מחיר דק' שיחה/שליחת פקס' ליעדים / מספרים מיוחדים, לרבות שירותי פרימיום ו/או שירותים אחרים, שאינם מפורטים במחירון או בהצעת המחיר, יחויבו בנוסף לתעריף שיחה רגיל/תעריף שליחת פקס' רגיל, בהתאם למחירון ספק שירות הקווים הנייחים ו/או הניידים של החברה.
    6. תשלום עבור דקות שיחה מחושב לפי שניה.
    7. כל המחירים הנקובים בהסכם זה, לרבות בהצעת המחיר שנמסרה ללקוח, אינם כוללים מע"מ, אשר יתווסף לכל תשלום לפי הסכם זה, אלא אם כן צוין אחרת במפורש.
    8. אם צוינו בהזמנת השירות מחירים בערכים דולריים, הם ישולמו בשקלים חדשים, לפי שער הדולר היציג ביום הפקת החשבונית.
    9. התשלום עבור רכישת ציוד, ובכלל זה חומרות/תוכנות, יבוצע קודם להגעת הציוד לאתר הלקוח וכתנאי למסירתו והתקנתו. במידה ולקוח יבקש לעכב מסירת ו/או התקנת הציוד, החיוב יבוצע לכל המאוחר תוך 14 יום מעת הגעת הציוד לחברת אומניטלקום.
    10. ביקור טכנאי באתר הלקוח, לרבות לצורך הטמעה של הגדרות ייעודיות תחויב לפי שעות עבודת הטכנאי בפועל.
    11. אומניטלקום רשאית לעדכן את המחירון מעת לעת, לפי שיקול דעתה, בהודעה ללקוח, לרבות בשל שינויים במדד המחירים לצרכן, שינויים בשער החליפין של מט"ח, עליה בעלויות השירותים, שינויים אצל ספקי שירות אחרים ו/או בשל כל סיבה אחרת.
    12. בגין כל איחור בתשלום חשבון יחויב הלקוח בהפרשי הצמדה וריבית פיגורים בשיעור של 1% לחודש (או חלק יחסי בהתאמה), מהמועד שנקבע לתשלום ועד למועד התשלום בפועל.
  1. תשתית וציוד קצה
    1. התקנת ציוד קצה באתר הלקוח תתבצע בתוך עד 14 ימי עסקים מיום חתימת הלקוח על הסכם השירות או קבלת הזמנת שירות חתומה ומאושרת על ידי אומניטלקום. על אף האמור לעיל, אומניטלקום רשאית לדחות את מועד ההתקנה למועד מאוחר יותר, עקב נסיבות שלא בשליטת אומניטלקום.
    2. אלא אם סוכם אחרת בהזמנת השירות או בהצעת המחיר, לאחר התקנת ציוד הקצה באתר הלקוח ולתשלום מלוא התמורה בגין ציוד הקצה כאמור, ייחשב ציוד הקצה כרכושו של הלקוח החתום על הזמנת השירות.
    3.  כל העלויות הקשורות לרכיבי התשתית הנדרשים (לרבות הקישור לרשת האינטרנט ותאימות תשתית הלקוח לדרישות אומניטלקום) הינן בנפרד ועל חשבונו ואחריותו של הלקוח.
    4.  בהתאם, ידוע ללקוח והוא נותן הסמכתו לכך שהזמנת השירות והמחירים הקבועים בה, אינם כוללים תמורה, בעד רכישת רכיבי ו/או שירותי תשתית או כל חלק מהם ו/או בעד רכישת ציוד הקצה להתקנה באתר הלקוח [ככל שאלו יידרשו]. תמורה נוספת בגין האמור תשולם על ידי הלקוח ותתבסס על הצעת מחיר נפרדת לרכישת רכיבי ו/או שירותי תשתית ו/או ציוד הקצה, בהתאם לצרכי הלקוח. הלקוח יהיה אחראי לקיומם של כל התנאים הנדרשים לצורך התקנת הציוד, לרבות מקום, נקודת חשמל, נקודת רשת (לצורך חיבור לאינטרנט) וכד'. 
    5.  בגין מתן שירות תיקון תקלות בנסיבות בהן לא חלה על אומניטלקום האחריות לתיקונן, יחויב הלקוח בעלות שעת טכנאי על פי המחירון ובהתאם לשעות הטכנאי שנדרשו לתיקון התקלה.
    6.  מובהר כי אומניטלקום רשאית לספק את שירות תיקון התקלות, ביצוע ההתקנות ומתן ההדרכות, בעצמה ו/או באמצעות מי מטעמה.
    7. הובהר ללקוח שבמקרה של תקלה ו/או נפילת רשת האינטרנט באתר הלקוח (ו/או במקטע תשתית רלוונטי אחר), מערכת הטלפוניה תפסיק לעבוד עד לתיקון התקלה ברשת האינטרנט.
  1. דרישות תאימות תשתית הלקוח
    1. עבור כל שיחה במקביל נדרש רוחב פס מינימלי של לפחות kbs 55 סימטרי.
    2. נקודת רשת (RJ-45) ונקודת חשמל פעילות בכל עמדה.
    3. ידוע ללקוח כי אי תאימות של דרישות התשתית, לאורך מלוא תקופת ההתקשרות, עלולה לפגוע בשירות ו/או באיכות השירות.
  1. הקלטת שיחות
    1. כחלק משירות המרכזייה בענן, השיחות היוצאות והנכנסות מוקלטות, למעט שיחות יוצאות למוקדי חירום המבוצעת באמצעות שירות Smart-X.
    2. על אף שאומניטלקום משקיעה מאמצים ומשאבים בשירות ההקלטות, אין באפשרותה להתחייב כי שירות הקלטת השיחות יפעל ללא דופי ו/או כי ניתן יהיה לאתר כל שיחה שבוצעה במערכת ההקלטות, הן בשל קושי באיתור והן מסיבות טכניות אחרות.
    3. ידוע ללקוח שאומניטלקום תידרש לבצע האזנה לשיחות מוקלטות על ידי הלקוח, במקרה של תקלה בשירות ו/או תלונה של הלקוח בדבר איכות השירותים, וזאת לשם תפעול ו/או מתן שירותי תמיכה ותחזוקה ו/או טיפול בתקלה בשירותים והוא נותן את הסכמתו לכך. אומניטלקום תבצע את ההאזנה למטרה זו בלבד, וללקוח לא תהיינה כל טענות ו/או דרישות ו/או תביעות כנגד אומניטלקום בעניין זה.
    4. הלקוח מתחייב ליידע את הצדדים לשיחות הטלפון המוקלטות על ידו כי השיחות מוקלטות, וכי ייתכן כי ייעשה בהם שימוש, לרבות על ידי אומניטלקום, לצורך האמור לעיל.
    5. אומניטלקום תשמור את הקלטות השיחות שבוצעו על ידי הלקוח, עד 30 יום בלבד מתום תקופת ההסכם, מכל סיבה שהיא, או מהמועד שבו יבחר הלקוח להפסיק את שירות ההקלטות. העברת ההקלטות לידי הלקוח תיעשה לפי דרישת הלקוח בכתב, בתמורה לתשלום בסך של 60 ₪ עבור עד 1G ו- 40 ₪ לכל עד 1G נוסף (כולל אמצעי האחסון). ככל שלא ביקש הלקוח לקבל לידיו את ההקלטות עד לתום 30 יום כאמור – יימחקו ההקלטות וללקוח לא תהיה כל טענה ו/או תביעה בעניין זה.
  1. הוספת שירות SIM (שירות Smart-X)
    1. לבקשת הלקוח, לאחר שאושרה על ידי אומניטלקום, תעמיד אומניטלקום לשימושו של הלקוח כרטיס/י SIM של אחד מספקי הסלולר בישראל והלקוח יהיה רשאי לעשות שימוש בכרטיס/י ה-SIM בתקופת ההסכם, בהתאם ובכפוף להוראות סעיף זה והסכם זה וכך ליהנות משירות ערך מוסף שמספקת אומניטלקום ללקוחות השירות.
    2. מובהר כי אומניטלקום היא הלקוח הרשום של שירות הסלולר במרשמי חברת הסלולר והיא מעניקה ללקוח זכות שימוש בלבד בכרטיס ה- SIM ובמס' הטלפון הצמוד לו, לתקופת ההסכם כאמור לעיל. מובהר כי אומניטלקום רשאית, מעת לעת ולפי שיקול דעתה, לשנות ולהחליף את ספק שירותי הסלולר עמו קשורה אומניטלקום בהסכם ולנייד את מס' הסלולר לספק סלולר אחר, מבלי להודיע על כך ללקוח ומבלי שללקוח תהיה טענה בשל כך.
    3. מחירי שירות Smart-X הינם כמפורט בטופס הצעת המחיר ואינם כלולים במינימום לתשלום חודשי. השימוש בכל SIM מוגבל לשימוש סביר והוגן, של עד 3,000 דקות שיחה בישראל בלבד ועד 3,000 הודעות SMS בישראל בלבד.
    4. הואיל והשירותים המסופקים על ידי אומניטלקום תלויים בתנאים ובמחירים המוצעים על ידי ספק שירותי הסלולר, הרי שאלה עשויים להשתנות מעת לעת. במקרה כאמור, תודיע על כך אומניטלקום ללקוח בהודעה של שבעה (7) ימי עסקים מראש.
    5. שירות הקלטת שיחות, המבוצעות באמצעות כרטיס ה-SIM, יבוצע בהתאם ובכפוף להוראות תנאים כלליים אלו, בעניין הקלטת שיחות ובפרט בהתאם להוראות סעיף ‎6 לעיל.
    6. השימוש בשירות Smart-X יכול להיעשות גם באמצעות אפליקציה של צד שלישי כלשהו שתותקן על מכשיר הטלפון הנייד של הלקוח, לפי בחירת הלקוח. מובהר כי אפליקציה כאמור שנבחרה על ידי הלקוח (בין אם בידיעת אומניטלקום ובין אם ללא ידיעתה), אינה באחריות אומניטלקום והיא אינה יכולה להתחייב כי האפליקציה תפעל באופן תקין ו/או תפעל באופן רציף ו/או תפעל בכלל. לעיתים נוהגת אומניטלקום להציע ללקוחותיה לעשות שימוש (ללא תשלום נוסף) באפליקציית "אומני-פון", שאומניטלקום (כמו גם גופים נוספים) רכשה זכויות שימוש בה, וזאת על מנת להקל ולסייע ללקוחותיה; ואולם, מובהר כי גם אפליקציה זו פותחה על ידי צד שלישי ואומניטלקום אינה יכולה להתחייב כי היא תפעל ללא דופי ו/או באופן רציף. לפיכך, ללקוח שבחר להשתמש בשירות באמצעות אפליקציה, לא תהיה טענה ו/או דרישה כלפי אומניטלקום במקרה של תקלה באפליקציה.   
    7. נדידה. בכל מקרה שהלקוח מעוניין לעשות שימוש בכרטיס ה- SIM מחוץ לגבולות מדינת ישראל, יש לפנות לשירות הלקוחות של אומניטלקום, על מנת להתעדכן על חבילות הנדידה המוצעות ולרכוש את החבילה המתאימה לצרכיו של הלקוח ולמדינות היעד הרלוונטיות. חשוב להדגיש כי ככל שלא תירכש חבילת נדידה, לא ניתן יהיה לעשות שימוש בשירותי הגלישה בזמן השהות בחו"ל, ואילו שאר השימושים (ובפרט הוצאת וקבלת שיחות) יהיו בתעריפי אומניטלקום, כפי שישתנו מעת לעת. תעריפים אלה עלולים להיות גבוהים מאוד ולכן מומלץ שלא לעשות שימוש בכרטיס ה- SIM בחו"ל, ללא רכישת חבילת נדידה מתאימה. מובהר כי ככל שהלקוח מתכנן לשהות בהפלגות בים, עליו להודיע על כך לחברה ולבדוק מראש את המשמעויות, שכן במהלך הפלגה עלול כרטיס ה- SIM להיות לא זמין או להתחבר לרשתות סלולר שאינן כלולות ברשתות מדינות היעד שהזמין הלקוח, ולכן לא ייכללו בחבילת הנדידה ועלולים להיות מחויבים בתעריפים גבוהים. האמור בפסקה הקודמת לעיל, עלול להתרחש גם כאשר הלקוח שוהה בסמוך לגבול בין מדינות, שאז עלול כרטיס ה- SIM להתחבר לרשת סלולר של המדינה האחרת, ועל הלקוח לשים לב לכך ולהימנע משימוש בטלפון במקרה כאמור או לעדכן את הגדרות מכשיר הסלולר בו מותקן ה-SIM על מנת להימנע מחיבור לרשת סלולר זרה.
    8. הלקוח מאשר כי ידוע לו ששירות Smart-X מבוסס על שירות הנרכש על ידי אומניטלקום מספק שירותי סלולר אשר נבחר או ייבחר על ידי אומניטלקום לפי שיקול דעתה הבלעדי, ומשכך תלויה אומניטלקום באופן, טיב ואיכות השירות המסופק על ידי ספק שירותי הסלולר. ספק שירותי הסלולר הסכים לספק את השירות כנגד הסכמת הלקוח לכל התנאים הבאים:
  • ספק שירותי הסלולר רשאי בכפוף לרישיון המפעיל שלו, לשנות, להוסיף או להחליף את מספרי החיוג השונים, מספרי המנוי, מספרי הקודים השונים, וכן את התדרים בהם פועלים המוצרים, ואין הלקוח קונה כל זכות ביחס למספרים ולתדרים כאמור.
  • ספק שירותי הסלולר לא יהיה אחראי לכל מקרה שבו על פי הוראות משרד התקשורת תופסק פעולת רשת ספק שירותי הסלולר ו/או חלקה בשל נסיבות כאלה ואחרות.
  • ספק שירותי הסלולר לא יהא אחראי לכל תוצאה שתנבע מאי זמינותם של השירותים ו/או מאי התאמתם לצרכי הלקוח. הלקוח נוטל על עצמו את מלוא הסיכונים הנוגעים לאבטחת המידע, הנשלח על ידו במסגרת השירותים ולמערכות המחשוב ולמידע שבהן, שלהן קישור עקיף או ישיר לשירותי העברת הנתונים.
  • בשום מקרה לא יהיה ספק שירותי הסלולר אחראי בגין כל נזק ו/או הפסד בין ישיר ובין עקיף, אם ייגרם ללקוח ו/או לצד ג' כלשהו בכל הקשור או הנובע לשיבושים, תקלות, ניתוקים באספקת שירותי רשת ספק שירותי הסלולר או לאיכותם, אף אם נגרמו בשל תקלה במוצר. ספק שירותי הסלולר לא יהיה אחראי לכל תשדורת, שבוצעה ברשת ספק שירותי הסלולר, אלא הלקוח לבדו.
  • ידוע כי שירותי סלולר, מטיבם, צפויים לשיבושים ותקלות. ייתכן שבאזורים או במקומות מסוימים לא יהיה כיסוי מלא של רשת ספק שירותי הסלולר. כמו כן יתכן כי גם במקומות בהם קיים כיסוי היום, יתכן שלא יהיה כיסוי בעתיד ו/או תחול ירידה באיכות הכיסוי בנוסף גם במקומות בהם יש כיסוי יתכן שחלק מן השירותים לא יהיו זמינים. הכיסוי של רשת ספק שירותי הסלולר מושפע גם מגורמים חיצוניים, כגון תקלות ברשתות תקשורת אחרות, תנאי מזג אוויר, קשיים בהקמת אתרים, פגיעה פיזית באתרים וכיו"ב. יצוין כי חלק משירותי ספק שירותי הסלולר עשויים להינתן באמצעות רשתות של מפעילים אחרים (במסגרת נדידה פנים ארצית) בהתאם לתנאיהם. ספק שירותי הסלולר יעשה מאמצים סבירים לבצע כל תיקון הנדרש לשם פעולתה התקינה של רשת ספק שירותי הסלולר בהקדם האפשרי. לתיקון תקלות הגורמות להפסקות כלליות תינתן עדיפות.

כל התנאים המפורטים בסעיף ‎‎7 זה לעיל, יהוו חוזה לטובת צד שלישי (ספק שירותי הסלולר) וכן הם יחולו בהתאמה ובשינויים המחויבים על אומניטלקום, וזאת מבלי לגרוע מיתר הוראות הסכם זה.

 

  1. שירות תמיכה טכנית-IT
  1. ביכולתו של הלקוח, ולאחר שנמצא מתאים ואושר על ידי אומניטלקום, לרכוש בתמורה נוספת מידי אומניטלקום שירותי תמיכה טכנית למערך המחשוב של הלקוח ("שירות IT").
  2. שירות ה-IT אשר יסופקו על ידי אומניטלקום, יכלול אך ורק את מרכיבי השירות המופיעים בטופס הצעת המחיר, ויהיו כפופים להוראות  ה-SLA המפורטים בה (ככל ומפורטים).
  3. התמורה בעבור שירות ה-IT הינה כמפורט בטופס הצעת המחיר.
  4. שירות ה-IT יסופק בין באמצעות הגעת נציג אומניטלקום לאתר הלקוח ו/או בתמיכה טלפונית מרחוק, השתלטות מרחוק או כל דרך אחרת, בהתאם לשיקול דעתה המקצועי של אומניטלקום.
  5. הלקוח יאפשר לאומניטלקום ולבאים מטעמה גישה מרחוק למערך המחשוב ו/או יאפשר לנציג אומניטלקום להיכנס לחצריו לצורך מתן שירות ה-IT, ו/או לשם בדיקת היתכנות למתן שירות ה-IT ללקוח.
  6. שירות ה-IT, מסופק בעבור מערך המחשוב של הלקוח בלבד, ואינו כולל מתן שירות לתשתית ו/או לחומרה אשר ברשות הלקוח.
  7. הלקוח ירכוש על חשבונו ואחריותו רישיונות, תוכנות, אפליקציות, ציוד קצה וחומרה, ויהיה האחראי הבלעדי כי בכל עת, כל עמדת מחשוב תחזיק ברישיונות המתאימים העדכניים ובתוקף בעבור כל תוכנה ו/או אפליקציה ו/או אנטי וירוס המתוקנות על גבי עמדת המחשוב. אומניטלקום לא תבדוק ולא תהיה אחראית לבדוק את מערך הרישיונות של הלקוח, והדבר יהיה באחריותו המלאה והבלעדית של הלקוח.
  8. ידוע ללקוח כי אומניטלקום לא תספק שירות IT למערך מחשוב ו/או לתוכנות אשר יוודא לה כי הלקוח אינו מחזיק לגביהם ברישיונות תקפים ו/או שנעשה שימוש באמצעותו בתוכנות ו/או אפליקציות פרוצות ולא תהא ללקוח כל טענה ו/או תביעה כנגד אומניטלקום בגין האמור.
  9. ידוע ללקוח כי שירות IT ניתן על בסיס מאמץ, ולא ניתן להבטיח כי ניתן יהיה בכל עת לתקן כל תקלה ו/או לפתור כל בעיה, בכלל ו/או בלוח זמנים כלשהו. פתרון בעיות ותקלות תלוי במגוון גורמים, ובין היתר גורמים שאינם בהכרח בשליטת הלקוח ו/או אומניטלקום. לפיכך, אומניטלקום תפעל במטרה לספק את השירותים באופן מקצועי, ובהתאם להוראות ה- SLA שהוסכם עם הלקוח (ככל שהוסכם), אך היא אינה יכולה להתחייב לפתרון כל בעיה ו/או תקלה ו/או להתחייב לפתרון בלוח זמנים מוגדר.
  10. ככל שלא הוסכם אחרת בין הצדדים, בכתב ובמפורש, גיבוי תוכנות, מידע ונתונים של הלקוח יהיה באחריות הלקוח. הלקוח מודע לכך כי מתן שירות ה- IT, מרחוק ו/או באתר הלקוח, כרוכה בטיפול במחשבים שעל גביהם מאוחסנים תכנים. באחריות הלקוח לדאוג לגיבוי תכנים בעלי ערך ללקוח, ואומניטלקום לא תהיה אחראית לאובדן תכנים ו/או מידע ו/או נתונים.
  11. יתר הוראות הסכם זה, ובכלל זאת סעיפי הגבלת האחריות החלה על אומניטלקום, יחולו בהתאמה ובשינויים המחויבים גם על שירות ה-IT שבסעיף זה.

 

  1. שירות מיסוך הקלטה
  1. הלקוח יהיה רשאי, לאחר שנמצא מתאים ואושר על ידי אומניטלקום, לרכוש כנגד תשלום, שירות מיסוך הקלטה (להלן: "שירות המיסוך").
  2. שירות המיסוך, מאפשר ללקוח להצניע נתונים ו/או מידע מסוים הנמסר לו במהלך שיחה מוקלטת, בין באמצעות עיוות קול ו/או השמעת צליל ו/או קטיעת ההקלטה ו/או בכל אופן אחר בהתאם לשיקול דעתה של אומניטלקום.
  3. ידוע ללקוח כי שירות המיסוך, מתופעל באופן עצמאי על ידי הלקוח בלבד, באחריותו, בשליטתו ובאמצעות מערכותיו. הלקוח מאשר כי ידוע לו שייתכן כי שירות המיסוך לא יהיה זמין בכל עת ו/או לא יאפשר את מיסוך מלוא הנתונים אשר ברצון הלקוח ו/או לקוחותיו שלא לכלול בהקלטת השיחה, ולא תהיה ללקוח ו/או לבאים מטעמו כל טענה ו/או דרישה כנגד אומניטלקום בגין האמור.
  4. הלקוח מאשר כי ידוע לו שלא ניתן לבטל את המיסוך שיבוצע על ההקלטה ו/או חלקיה, ולאחר הפעלת שירות המיסוך, לא ניתן יהיה לשחזר את מידע ו/או הנתונים אשר לגביהם הופעל שירות המיסוך.
  5. מבלי לגרוע מהאמור, הלקוח מאשר כי ידוע לו שעשויות להיגרם הפרעות בשירות, לרבות כתוצאה משילוב מוצרי צד ג' במערכות הלקוח, ואומניטלקום לא תהיה אחראית לאי התאמת שירות המיסוך ללקוח ו/או למערכותיו ו/או לכשל בתפעולו של שירות המיסוך כתוצאה ממערכות ו/או מוצרי צד ג'.
  6. יתר הוראות הסכם זה, ובכלל זאת סעיפי הגבלת האחריות החלה על אומניטלקום, יחולו בהתאמה ובשינויים המחויבים גם על שירות המיסוך.

 

  1. מאגר "אל תתקשר אליי"
  • איסור פנייה שיווקית
  1. הלקוח מצהיר ומאשר כי ידוע לו כי במסגרת תיקון מס' 61 לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן"), נקבע בין היתר כי עוסק לא יבצע פנייה שיווקית (כהגדרתה בחוק הגנת הצרכן) למספר טלפון הרשום במאגר שהוקם על ידי הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן (מאגר הידוע בכינויו: "אל תתקשר אליי").
  2. ידוע ללקוח כי מספרי הטלפון שהועמדו לשימושו של הלקוח לצורך מתן השירות, עשויים להיות רשומים אצל מפעילי התקשורת השונים על שמה של אומניטלקום; בהתאם, מובהר למען הסר ספק, כי בכל מקרה של פניה של רשות שלטונית כלשהי ו/או של צד שלישי כלשהו, אשר יטען כי באמצעות מספרי הטלפון הנ"ל נעשה שימוש בניגוד להוראות חוק הגנת הצרכן, תהיה רשאית אומניטלקום למסור את פרטי הלקוח, על מנת שבירור הטענות יבוצע ישירות מול הלקוח; וללקוח לא תהיה כל טענה ו/או דרישה כנגד אומניטלקום בשל כך.
  3. מבלי לגרוע מהאמור, הלקוח מתחייב לשפות ולפצות את אומניטלקום, כנגד כל תביעה, דרישה, קנס, עיצום כספי ו/או הוצאה (לרבות שכ"ט עו"ד), ככל שיופנה ו/או יוטל על אומניטלקום בשל מעשה ו/או מחדל של הלקוח, בקשר עם האמור בסעיף זה לעיל.
  • שירות בדיקת מספרי טלפון במאגר
  1. הלקוח יהיה רשאי, לאחר שנמצא מתאים ואושר על ידי אומניטלקום, לרכוש שירות בדיקת מספרי טלפון במאגר "אל תתקשר אליי" (להלן: "שירות אל תתקשר אליי").
  2. שירות אל תתקשר אליי, מאפשר ללקוח לבדוק, באמצעות ממשק תוכנה ייעודי (API) למאגר "אל תתקשר אליי" שיותקן ויירשם על שמו, לשם כך, האם מספר טלפון מסוים שהוא מבקש להתקשר אליו, רשום במאגר אל תתקשר אליי.
  3. הלקוח מאשר כי ידוע לו ששירות אל תתקשר אליי המסופק על ידי החברה, מבוסס מערכת של צד שלישי ובפרט, על ממשק ממוכן ("און-ליין") למאגר אל תתקשר אליי, שהועמד על ידי הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן; וכי לא ניתן להתחייב כי לא תהיינה תקלות ו/או טעויות בשירות, ואומניטלקום לא תהיה אחראית למקרה של כשל בתפעולו של השירות ו/או לתקלה בזיהוי מספר טלפון כלשהו ולא תהיה ללקוח ו/או לבאים מטעמו כל טענה ו/או דרישה כנגד אומניטלקום בגין האמור.
  4. כמו כן, ידוע ללקוח כי שירות אל תתקשר אליי, מתופעל באופן עצמאי על ידי הלקוח בלבד, באחריותו, בשליטתו ובאמצעות מערכותיו וכי השירות אינו מונע מהלקוח להתקשר למספר המופיע במאגר, אלא רק מתריע בפניו על כך שהמספר רשום במאגר.
  5. יתר הוראות הסכם זה, ובכלל זאת סעיפי הגבלת האחריות החלה על אומניטלקום, יחולו בהתאמה ובשינויים המחויבים גם על שירות אל תתקשר אליי.

 

  1. אינטגרציה במערכת CRM
    1. לבקשת הלקוח, לאחר שאושרה על ידי אומניטלקום, ביכולת אומניטלקום לשווק ו/או לספק את שירותי המרכזייה בענן כאשר הם משולבים במערכות CRM, וזאת בכפוף לכך שמערכת ה-CRM בה מבצע שימוש הלקוח תומכת בשירותי המרכזייה בענן.
    2. ידוע ללקוח כי אינטגרציה בין שירות המרכזייה בענן למערכת ה-CRM של הלקוח, עשויה בין היתר למזג הגדרות, מידע לרבות מידע אישי ו/או עסקי ו/או תכנים ונתונים נוספים, בין שירות המרכזייה בענן לבין מערכת ה-CRM. הלקוח מצהיר ומאשר כי לאומניטלקום לא תהא כל אחריות לכל נזק ו/או אובדן שיגרם ללקוח ו/או לכל צד ג' בעקבות מיזוג המידע, לרבות מידע אישי ו/או עסקי כתוצאה משימוש הלקוח בשירותי המרכזייה בענן כאשר הם משולבים במערכת ה-CRM, לרבות בכל מקרה של זליגת מידע ו/או כשל באחסון ו/או העברת המידע ו/או  אובדן של מידע עקב האינטגרציה בין שירות המרכזייה בענן למערכת ה-CRM  הנתמכת.
    3. ידוע ללקוח כי תקלות ו/או הפרעות במערכת ה-CRM, לרבות כתוצאה מעדכוני גרסה ו/או חוסר זמינות רשת האינטרנט ו/או תקלה ו/או הפרעה בתשתיות וחומרת הלקוח, עשויות להשפיע ו/או לפגוע בזמינות שירות המרכזייה בענן ו/או לא לאפשר כל שימוש בשירות המרכזייה בענן ו/או בחלק ממנו, לרבות ביישומים, כגון שירות הקלטת שיחות. הלקוח מצהיר ומאשר כי לא תהיה לו כל טענה כנגד אומניטלקום בכל הנוגע בין במישרין ובין בעקיפין עם האמור לעיל.
    4. ידוע ללקוח כי אומניטלקום איננה אחראית לכל נזק שיגרם ללקוח ו/או לכל צד ג' כתוצאה מפעולה ו/או מתפעול של המרכזייה בענן באמצעות מערכת ה-CRM.
    5. יתר הוראות הסכם זה, ובכלל זאת סעיפי הגבלת האחריות החלה על אומניטלקום, יחולו בהתאמה ובשינויים המחויבים גם על האמור בסעיף 14 זה.

 

  1. מספרי חירום.
    1. מובהר כי שיחות יוצאות משירות המרכזייה בענן, המבוצעות באמצעות שירות Smart-X, למספרי חירום לא יירשמו ולא יופיעו ברישומי השיחות של הלקוח (אצל אומניטלקום) וכן לא יוקלטו במסגרת שירות הקלטת שיחות (ככל שנרכש על ידי הלקוח).
    2. מובהר כי במקרה של התקשרות למוקדי/מספרי חירום, באמצעות מספר מקוצר (ובכלל זאת משטרת ישראל (100), מגן דוד אדום (101), מכבי אש (102), פיקוד העורף (104) והמוקד הלאומי להגנה על ילדים ברשת (105)), תפעל אומניטלקום לניתוב השיחה למפעיל התקשורת הרלוונטי, אך היא אינה יכולה להתחייב כי הניתוב למוקד החירום יצלח בכל מקרה, בשל מגבלות טכנולוגיות של ממשק ההתקשרות. לפיכך, מומלץ כי במקרה חירום תהיה ללקוח גישה למכשיר טלפון נוסף, נייח או נייד.
    3. ידוע ללקוח כי אומניטלקום תאפשר למוקדי החירום לזהות את מספר הטלפון של הלקוח בעת חיוג אליהם, וזאת גם אם ביקש לשמור על חסיונו של מספר זה ו/או אם ביצע חסימה זמנית. מבלי לגרוע מהאמור ולצורך מתן השירותים, מספר הטלפון ממנו מתקשר הלקוח יהיה מזוהה למפעילי תקשורת (בישראל ו/או בחו"ל).

 

  1. פרטיות ומידע של הלקוח
  1. אומניטלקום מכבדת את פרטיות הלקוח ומחויבת לשמירה עליה בהתאם להוראות הדין. ברכישת השירותים, הלקוח מאשר כי קרא, הבין, קיבל והסכים עם מדיניות הפרטיות של אומניטלקום המפורסמת באתר האינטרנט של החברה https://www.omnitelecom.co.il/privacy-policy ("מדיניות הפרטיות").
  2. הלקוח מאשר ונותן הסמכתו לכך שכל הפרטים והנתונים הנמסרים על ידו לאומניטלקום, לשם מתן השירות או במהלכו, וכן כל מידע אשר הגיע לידיעת אומניטלקום במהלך מתן השירות, יישמרו במאגרי המידע של אומניטלקום, בין היתר כמפורט במדיניות הפרטיות. בנוסף, ככל שהשירות כולל מרכיב שירות המחייב ו/או המאפשר איסוף ו/או שמירה של מידע של הלקוח על גבי מערכות אומניטלקום ("המידע"), הרי שהלקוח מאשר שמירת המידע כאמור. עם תום תקופת ההסכם תהיה רשאית אומניטלקום למחוק את המידע, בתנאים המפורטים בהסכם זה, וללקוח לא תהיה טענה ו/או דרישה כלשהי. על אך האמור, אומניטלקום תהיה רשאית להמשיך ולשמור את המידע במאגריה, גם לאחר תום תקופת ההסכם, ככל וקיימת חובה חוקית כלשהי לעשות כן ו/או לצורך התגוננות ו/או ניהול הליך משפטי.
  3. מבלי לגרוע מהאמור, הלקוח נותן הרשאה לאומניטלקום לעשות שימוש במידע כמפורט במדיניות הפרטיות וכן לשם עשיית כל פעולה הנחוצה לשיקול דעת אומניטלקום, לשם אספקת השירותים לרבות העברת המידע לצד שלישי ככל והדבר נדרש לצורך אספקת השירות ו/או לצורך גביית חובות של הלקוח.
  4. אומניטלקום תהיה רשאית למסור לצד שלישי כלשהו כל מידע שהיא תידרש למוסרו לפי דין ו/או בהתאם לצו שיפוטי ו/או הוראה של רשות מוסמכת.
  5. ככל שהלקוח מאפשר גישה למידע פרטי של אחרים להם מאפשר הלקוח להשתמש בשירותים או שמידע בגינם נחשף ו/או נאסף אגב השימוש על ידם בשירותים (בהתאם ובכפוף לתנאי ההתקשרות), אזי באחריות הלקוח לוודא כי הם מסכימים לכך, כמו גם לכלל תנאי השימוש וסעיף הפרטיות בפרט.
  6. במהלך תקופת ההסכם תפעיל אומניטלקום מערכות הגנה מקובלות לשמירת המידע השמור במערכותיה מפני מעשי פריצה ו/או גניבה ו/או מחיקה ו/או הונאה של צדדים שלישיים; ואולם, ידוע ללקוח כי מערכת ההגנה המופעלת על ידי אומניטלקום, אינה יכולה לחסום, למנוע או לזהות כל מקרה כאמור. לפיכך, ככל שהמידע האמור הוא בעל ערך עבור הלקוח, הלקוח יהיה אחראי לפעול לגיבוי המידע הנשמר אצל אומניטלקום, בכל עת במהלך תקופת ההסכם. מבלי לגרוע מיתר הוראות הסכם זה, מובהר כי אומניטלקום לא תהיה אחראית לנזק שייגרם ללקוח בקרות אירוע כאמור בסעיף זה לעיל.
  1. אחריות 
    1. השירות ואפשרות השימוש בו תלויים, בין היתר, בזמינות ותקינות של ציוד התקשורת והתשתית של הלקוח ושל צדדים שלישיים וכן ברשתות תקשורת של מפעילים וספקים אחרים, כמו גם בתקינות רשת החשמל בחצרי הלקוח. אומניטלקום אינה ולא תהיה אחראית לתקלה ו/או כשל באספקת השירות מכל סיבה שהיא שאינה בשליטתה המלאה והבלעדית של  אומניטלקום. 
    2.הלקוח מאשר כי לא תהיה לו כל טענה ו/או תביעה בשל אי זמינות שירות הקלטת שיחות ו/או אי יכולת לאתר שיחה שבוצעה המערכת ההקלטות מכל סיבה שהיא. מבלי לגרוע מהאמור, הלקוח יהיה האחראי הבלעדי לקיום הוראות הדין בשל היות השיחות מוקלטות על ידי המערכת ויהיה אחראי בלעדי לכל טענה של צד שלישי, לרבות בשל פגיעה בפרטיות, לשון הרע וכיו"ב.
    3. אומניטלקום לא תהיה אחראית כלפי הלקוח בגין נזקים ו/או עלויות שייגרמו עקב גניבת ציוד ו/או מכשירים ו/או שיחות טלפון מאתר הלקוח ו/או בכניסה מרחוק, גניבת פרטי כניסה למערכת ו/או גישת גורם בלתי מורשה ו/או גניבת שיחות מאפליקציות שמותקנות על מחשבים, טבלטים, טלפונים סלולריים וכו' של הלקוח ו/או של הבאים מטעמו. בכל מקרה של תשלום שהוטל על הלקוח עקב הנסיבות כאמור, הלקוח הוא זה שיישא במלוא התשלום.
    4. אומניטלקום לא תהיה אחראית ולא תישא בנזקים כלשהם שיגרמו ללקוח ו/או לצד שלישי כלשהו כתוצאה מאובדן הכנסה, רווח מנוע, אובדן מידע, זליגת מידע, אובדן נתונים, אובדן זמן מחשב ו/או כל נזק תוצאתי ו/או עקיף ו/או נזקים שיגרמו כתוצאה מנסיבות של כוח עליון. מבלי לגרוע מהאמור, אחריותה של אומניטלקום תוגבל לנזק ישיר בלבד, בקשר עם ו/או כתוצאה מהשירות (כהגדרתו לעיל), ותהא מוגבלת לסך התשלומים ששולמו בפועל על ידי הלקוח לאומניטלקום בגין אספקת השירות, בשלושת (3) החודשים שקדמו להיווצרות עילת התביעה. הגבלת האחריות האמורה תחול לגבי כל תביעה מכל סוג שהוא, תהא עילתה אשר תהא, בין חוזית, בין נזיקית ובין אחרת. 
    5. מובהר למען הסר ספק, כי הגבלת האחריות מכוח סעיף זה לעיל, חלה על כלל השירותים המסופקים ללקוח מכוח הסכם זה.
  1. שירות אומניטלקום

1. מוקדי השירות והתמיכה של אומניטלקום עומדים לרשות הלקוח למתן שירות תמיכה טלפוני ופועלים על מנת להיענות לקריאות שירות של הלקוח בהתאם לזמני השירות ולרמת השירות שלהלן: 

  • מענה טלפוני בימים א' עד ה' – בין השעות 09:00 ועד 18:00 (למעט ערבי חג, ימי חג וימי שבתון, "שעות העבודה").
  • זמן תגובה לתחילת טיפול בתקלה יהיה עד 24 שעות מפתיחת הקריאה ובמהלך שעות העבודה.

ליצירת קשר ופתיחת קריאת שירות יש להתקשר למספר: 03-7222224
או באמצעות דואר אלקטרוני ל- support@omnitelecom.co.il

2. יובהר כי קריאת שירות תפתח אך ורק בעקבות דווח על ידי איש הקשר המוסמך מטעמו של הלקוח, ואשר פרטיו רשומים בהזמנת השירות. אומניטלקום לא תהיה אחראית לטיפול בקריאת שירות שנפתחה באמצעות גורם שלא הוסמך לכך מפורשות.
3. יובהר כי תקלות אשר דווחו לאומניטלקום ומקורן במערכות של צדדים שלישיים, כפופות לזמני הטיפול של אותו צד שלישי.
4. ידוע ללקוח כי ייתכן שעל מנת לספק שירות תמיכה, עשוי להיות צורך בהגעת נציג אומניטלקום לאתר הלקוח ו/או בהשתלטות מרחוק, והכל בהתאם לשיקול דעתה המקצועי של אומניטלקום. לצורך כך, הלקוח יאפשר לאומניטלקום ולבאים מטעמה, גישה מרחוק לרבות למערך המחשוב של הלקוח ו/או יאפשר לנציג אומניטלקום להיכנס לחצריו לצורך מתן שירות התמיכה. ידוע ללקוח שייתכן כי בהעדר מתן הגישה כאמור, תתקשה ו/או לא תוכל אומניטלקום לספק שירות תמיכה ללקוח.
5. על אף האמור לעיל, זמני ורמת השירות עבור שירותי ה-IT [ככל ונרכשו על ידי הלקוח] יהיו כאמור בהצעת המחיר.

  1. ממשק המשתמשים 
    1. החברה מעמידה לרשות לקוחות השירות, ממשק משתמשים אינטרנטי בכפוף לתמורה נוספת.
    2. הלקוח מצהיר ומאשר כי ידוע לו שהשימוש בממשק המשתמשים יעשה על אחריותו הבלעדית. הלקוח מאשר בזאת כי הוא מודע כי שימוש בממשק שאינו עולה בקנה אחד עם ההגדרות המפורשות שניתנו לו עלול לשבש את השירותים, לגרום למחיקה ו/או לאובדן נתונים, לבטל הגעת שיחות ליעדיהן או למנוע ממנו להוציא שיחות, ו/או לגרום לבעיה/תקלה אחרת במערכת הטלפוניה שלו. הלקוח מבין ומאשר כי גישה לממשק תאפשר גישה לנתוני שיחות שלו, האזנה להקלטותיהן ועוד ולפיכך עליו לשמור על השם והסיסמא שלו בסודיות מלאה וכן לנקוט באמצעי אבטחת מידע מקובלים בהתאם לדין.
    3. הלקוח מאשר כי ידוע לו שאין ביכולת אומניטלקום להתחייב כי ניתן יהיה לשחזר את מידע ו/או הנתונים ו/או הקלטות אשר נמחקו ו/או הוסרו על ידו דרך ממשק המשתמשים, ועל כן עליו לפעול במשנה זהירות.
    4. יתר הוראות הסכם זה, ובכלל זאת סעיפי הגבלת האחריות החלה על אומניטלקום, יחולו בהתאמה ובשינויים המחויבים גם על שירות ממשק המשתמשים.
  1. קניין רוחני
    1. כל זכויות הקניין הרוחני וכל זכות קניינית אחרת (ככל שקיימת) הקשורה בשירות, לרבות הסימנים המסחריים, עיצוב גרפי, לוגו, יישומי תוכנה (אפליקציות), הנם בבעלות אומניטלקום או מי מספקיה והם מוגנים בזכויות יוצרים ו/או זכויות קניין רוחני אחרות, בהתאם להוראות כל דין. אין בהסכם זה כדי להקנות ללקוח זכות כלשהי בשירות ו/או באיזה ממרכיביו, למעט הזכות לעשות שימוש בשירות בהתאם ובכפוף להוראות ההסכם ולמשך תקופת ההסכם בלבד.
    2. ככל ובמסגרת השירות מסופק ללקוח מוצר ו/או שירות שמקורו בצד ג', השימוש במוצר ו/או בשירות על ידי הלקוח, יעשה בכפוף להוראות רישיון צד ג'.

 19.שונות

  1. ביטול או קביעה בדבר בטלותו של תנאי בהזמנת שירות זו או חלקה יחולו רק לגבי אותו תנאי או אותו חלק, לפי העניין, ואין בהם כשלעצמם כדי לפגוע בתוקפה המחייב של הזמנת השירות או של תנאי אחר בה.
  2. ידוע ללקוח כי מס' הטלפון שיועמדו על ידי אומני טלקום לצורך מתן השירות הנם מספרים שהוקצו לה על ידי מפעילי תקשורת אחרים. השימוש במספרים אלה ייעשה אך ורק במהלך תקופת ההסכם ולצורך מתן השירות ואין ולא תהיה ללקוח כל זכות מכל מין וסוג בקשר עם המספרים, במהלך תקופת ההסכם ו/או לאחריה, אלא אם יאושר אחרת מראש ובכתב ע"י אומניטלקום.
  3. ככל שהלקוח בחר לרכוש את שירות "רשימה שחורה" (Black List) של אומניטלקום, המאפשר ללקוח לבקש חסימה של רשימת מספרי טלפון שיגדיר הלקוח (וכפי שתשתנה מעת לעת לבקשת הלקוח), תפעל החברה ליישום החסימה במטרה שתחול על כלל מספרי הטלפון שהועמדו לשימושו של הלקוח, אך היא אינה יכולה להתחייב כי בכל מקרה ובכל מצב לא ניתן יהיה להתקשר למספרים החסומים מכלל מספרי הטלפון שיוקצו לשימושו של הלקוח. כמו כן, הלקוח יהיה אחראי לעדכן את רשימת המספרים החסומים, מעת לעת לפי צרכיו, וכן לעדכן את כל מי שעושה שימוש בשירות מטעמו בדבר קיום החסימה, ולא תהיה ללקוח טענה ו/או דרישה כנגד אומניטלקום בעניין זה.
  4. הלקוח מתחייב כי לא יבצע ולא יאפשר לאחר לבצע פעולות המהוות הונאה ו/או שימוש שאינו הוגן ו/או שימוש לרעה (abuse) ו/או שימוש בניגוד להוראות כל דין.
  5. השירות מיועד אך ורק לשימוש של הלקוח. הלקוח אינו רשאי להעביר ו/או להמחות את התחייבויותיו ו/או זכויותיו לפי הסכם זה לצד שלישי כלשהו, ללא קבלת אישור אומניטלקום, מראש ובכתב. כמו כן, הלקוח מתחייב כי לא יאפשר לאחר לעשות שימוש בשירות, בתמורה (re-sell) או שלא בתמורה, במישרין ו/או בעקיפין, אלא אם כן ניתנה לכך הסכמה של אומניטלקום מראש ובכתב ובתנאים שתקבע.
  6. רשומת מחשב של אומניטלקום ו/או ספקיה, תשמש ראיה לכאורה לאמיתות תוכנה, לרבות אך לא רק, לשימוש של הלקוח בשירותים, להיקף השימוש, לעצם קיומה של שיחה שביצע הלקוח, למימוש ההתקשרות על-ידי יוזם השיחה, ליעד השיחה, לתאריך ביצוע השיחה, לשעת התחלת השיחה ולשעת סיום השיחה.
  7. אומניטלקום תהיה רשאית להמחות את זכויותיה ו/או התחייבויותיה לפי הסכם זה, בשלמותן או בחלקן, כפי שתמצא לנכון וללא צורך בקבלת הסכמת הלקוח, וכן להעביר לצד שלישי את אמצעי התשלום שמסר הלקוח, לרבות במסגרת עסקה למכירת פעילות של אומניטלקום ו/או מיזוגה. למען הסר ספק, יובהר כי בהעברה כאמור, מסכים הלקוח כי ימסרו לאחר כל הפרטים והמידע, לרבות בעניין אמצעי התשלום, המצויים בידי אומניטלקום בקשר עם אספקת השירות ללקוח.
  8. הלקוח לא יהיה רשאי לקזז ו/או להפחית סכום כלשהו, מהתשלומים שהוא חייב בהם לפי הסכם זה.
  9. אומניטלקום תהיה רשאית להוסיף ו/או לשנות את תנאי השימוש בשירות בהודעה בכתב ללקוח של 30 יום מראש. השינוי ייחשב כחלק בלתי נפרד מההסכם בין הצדדים. מובהר כי הלקוח יהיה רשאי במקרה כאמור להודיע על רצונו להפסיק את ההתקשרות, בהתאם לאמור בסעיף ‎1 לעיל. שימוש של הלקוח בשירותים, לאחר מתן ההודעה בדבר שינוי כאמור בתנאי השימוש, יהווה הסכמה של הלקוח לשינוי תנאי השימוש על ידי אומניטלקום.
  10. הלקוח מצהיר ומאשר בזאת כי ההתקשרות שבינו לבין אומניטלקום בהסכם זה, היא התקשרות שעיקרה לשימוש עסקי של הלקוח ו/או של מי מטעמו ולפיכך, הלקוח אינו עונה על הגדרת המונח "צרכן" שבחוק הגנת הצרכן. לאור זאת, הלקוח מצהיר ומאשר כי חוק הגנת הצרכן והתקנות שהוצאו מכוחו אינם חלים על ההסכם ו/או על ההתקשרות בין הלקוח לבין אומניטלקום.
  11. על הסכם זה יחולו דיני מדינת ישראל. לבתי המשפט בתל אביב תהיה סמכות השיפוט הבלעדית בכל הנוגע להסכם זה, ביצועו, פרשנותו ו/או בכל עניין אחר הנוגע להסכם זה. 

צור קשר

מעוניינים לקבל מידע נוסף על השירותים שלנו? מעוניינים בהצעת מחיר או שיחת ייעוץ? נשמח לעמוד לרשותכם בכל נושא. אנא מלאו את הטופס ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי.