קול סנטר - מוקד טלפוני חכם

מערכת מבוססת ענן, המותאמת לצרכי הארגון לטובת ניהול יעיל של מוקדי שירות ומכירה טלפוניים

פתרונות טכנולוגיים משולבים עבור מוקד טלפוני

אומניטלקום מספקת פתרונות טכנולוגיים חכמים לניהול קול סנטר בכל גודל, המותאמים אישית לצרכי כל ארגון ומייצרים תהליך רציף ומלא של כל שלבי המכירה, השירות והטיפול בלקוח. מערכות אלו מתממשקות למערכות חוצות בארגון כגון: ERP/ CRM וכמובן למרכזיה בענן.

קראו עוד...

פתרונות קול סנטר, מאפשרים ניהול מוקדים הממוקמים במדינות שונות ובשפות שונות, ניהול ותצוגת סטטוס של נציגי שירות לקוחות טלפוני, התאמת דשבורדים שונים, יצירת דוחות, התממשקות למערכות עסקיות קיימות ועוד. בין הפתרונות שאנו מציעים תוכלו למצוא טכנולוגיות של IVR ו-VMS, ניהול SIP Trunking להוזלה משמעותית של שיחות בינלאומיות, אינסוף מספרים חכמים, מספרים בינלאומיים וניהול DID לחיוג ישיר של כל השלוחות בארגון, חייגן אוטומטי וכן ציוד טלפוניה ייעודי למוקדים.

היתרונות של אומניטלקום
בפתרונות טכנולוגיים עבור מוקד טלפוני

ייעול תהליכים במוקדי שירות ומכירה

ניצול מקסימאלי ואופטימאלי של תשתיות התקשורת במוקד

תוכנה לניהול מוקד טלפוני באמצעות דשבורד מותאם אישית לארגון

חיסכון משמעותי בהוצאות ניהול המוקד והשיחות

קווים וציוד קצה מתקדמים המפיקים איכות קול גבוהה

גישה קלה ומקיפה לדוחות מלאים בזמן אמת

ייעול תהליכים במוקדי שירות ומכירה

ניצול מקסימאלי ואופטימאלי של תשתיות התקשורת במוקד

תוכנה לניהול מוקד טלפוני באמצעות דשבורד מותאם אישית לארגון

חיסכון משמעותי בהוצאות ניהול המוקד והשיחות

קווים וציוד קצה מתקדמים המפיקים איכות קול גבוהה

גישה קלה ומקיפה לדוחות מלאים בזמן אמת

מערכות איכותיות, לשיחות איכותיות

מערכות איכותיות, לשיחות איכותיות

באמצעות פיתוחים טכנולוגיים פנימיים ובשילוב מומחים לתחום המוקדים הטלפוניים, מגוון השירותים שמציעה אומניטלקום מאפשרים ייעול מקסימלי של האספקטים השונים במוקדים.

  • חייגן האוטומטי חוסך זמן רב המתבזבז לנציגים בחיוג ידני. החייגן מאפשר הוצאת שיחה ללא המתנה למענה ומעביר את השיחה רק כאשר הלקוח עונה באמת לשיחה.
  • מערכות ה-IVR המתקדמות מבטיחות שהשיחה תמיד תגיד ליעדה באופן חלק, מהיר ויעיל.
  • מערכות ה-VMS מאפשרות שליחת הודעות קוליות, הפצת מסרים ותזכורות ללקוחות, בתפוצה רחבה או ספציפית ובכך מאפשרות ניצול יעיל יותר של זמן הנציגים ומשאבי הארגון.
  • מערכת לזיהוי דיבור מאפשרת ללקוח לדבר שוטף במקום ללחוץ על מקשים ולהגיע בקלות לשירות המבוקש.

קראו עוד...
  • כלים לניהול שיחה מאפשרים למנהלים ונציגים אחרים יכולות מגוונות כגון: האזנה לשיחה, "לחישה" לתוך השיחה שרק הנציג שומע, הצטרפות מנהל/נציג נוסף לשיחה לסיוע ואף "חטיפת שיחה"- העברה מהירה וקלה של שיחה מהנציג לטלפון של מנהל תוך כדי שיחה.
  • אינטגרציה למערכות מגוון הפתרונות למוקדים הטלפוניים שאנו מציעים מאפשרים לעסק שלכם להתממשק באופן יעיל ונוח למערכות ניהול ובקרה הקיימות בארגון.

מתוך הבנה שעל כל המערכות בארגון לדבר באותה שפה ו"לתקשר ביניהם" למען יעילות עבודת נציגי המוקד הטלפוני. שירותי המוקד הטלפוני או שירותים ספציפיים של אומניטלקום ניתנים להתממשקות לתוכנות CRM מובילות, לתוכנת ERP שאתם משתמשים בה וכיוצא באלו.

אומניטלקום מספקת, בין היתר, גם ציוד קצה למוקדים טלפוניים: כמו מכשירי טלפון שולחניים המתחברים למערכות הארגון, (טלפוני IP ממגוון דגמים וחברות מובילות בשוק), אוזניות לנציגים הכוללות סינון רעשים ועוד.

קראו עוד...

שוקלים לפתוח מוקד טלפוני? בין אם אתם מפעילים קול סנטר קטן בעסק ובין אם אתם מפעילים קול סנטר מרובה נציגים ולקוחות המתקשרים מכל העולם, פתרונות שירות לקוחות טלפוני למוקדים טלפוניים מבית אומניטלקום מאפשרים לכם לשדרג את פעילות המוקד, לייעל את העבודה, לקצר זמני המתנה, למתג את עצמכם כחדשניים, מקצועיים ולספק ללקוחות שלכם חוויית שירות מעולה – מה שבהחלט ישפר ביצועים, יחסוך משאבים ויביא את הארגון שאותו אתם מנהלים לצמיחה עסקית ולהגדלת מאגר הלקוחות הפוטנציאלים ושימור הלקוחות הקיימים. 

פתרונות למוקדים טלפוניים – נהלו מוקד טלפוני יעיל יותר עם אומניטלקום!

מוקד טלפוני- call center מאויש על ידי נציגים אנושיים כשמטרתם יצירת קשר ישיר עם הלקוחות הקיימים או הפוטנציאלים בין אם לצורכי מכירה או מתן שירות לקוחות. מוקד טלפוני איכותי, מהיר ומקצועי הוא תנאי הכרחי בעולם הדינמי והתחרותי של היום, עולם עסקי בו לחוויית המשתמש יש משמעות אדירה שרק הולכת וגדלה ואשר בו קול סנטר חדשני יכול להיות ההבדל בין הצלחה וצמיחה לסטגנציה וכישלון. לכן מציאת פתרונות לניהול מוקדים טלפוניים מהווה אבן דרך תפעולית וטכנולוגית רבת מעלה, שאתם כמנהלים חייבים לשים עליה דגש. ארגון המעוניין להוביל הן בחדשנות טכנולוגית והן אל מול המתחרים בתחום, חייב לבחור פתרון שיסייע למוקד הטלפוני לעבוד באופן יעיל ושירותי תוך ניצול מקסימלי של כל התשתיות במוקד. 

קבוצת אומני טלקום מציעה לעסקים וארגונים מערכות טלפוניה מודולריות ומערכות חכמות לניהול מוקד  המותאמות לצורכי הלקוח ומאפשרות חיסכון משמעותי בזמן לצד עלייה באחוז המענה ותפקוד הנציגים במוקדי קול סנטר – כך שאף שיחה לא תתפספס, תהיה בקרה מלאה על תפעול המוקד בכל זמן ומכל מקום, יחול שיפור בביצועי הנציגים, ותהיה עלייה בהכנסות העסק.

 

המפתח להצלחה

המפתח לניהול קונטקט סנטר מצליח הינו שילוב מנצח ואופטימאלי של דיוק ואופטימיזציה מתמדת. אנו באומני טלקום שואפים להבטיח שכל שיחה תהיה אפקטיבית ותדרוש ניהול אנושי מינימלי ככל שניתן, תוך צמצום טווח הטעות האפשרי, על ידי פתרונות קול סנטר מתקדמים ויישום מותאם אישית שלהם בארגון. על מנת לייצר אופרציית שירות איכותית ויציבה, יש להטמיע במוקדים טלפוניים טכנולוגיות משולבות המייעלות ומודדות ביצועים של אלמנטים שונים – ואת זה בדיוק מספקת לכם Omni Telecom.

המערכות לניהול מוקדים טלפוניים מבית אומניטלקום מאפשרות יכולת ניהול רחבה ושליטה מלאה במצב המוקד בכל רגע נתון ומכל מקום. כמו כן, לנוחותכם דשבורדים וולבורדים שונים, המיועדים לתפעולו השוטף של הקול סנטר. מערכות אלו מספקות למנהלי ה-  contact centerולצוות הניהול תמונת מצב וסטטיסטיקות בזמן אמת, כמו גם אפשרויות שונות לניהול ישיר של הצוות מהמוקד הטלפוני עצמו או באופן וירטואלי. ניתן להקליט את השיחות הנכנסות והיוצאות של המוקד, ולאתר אותן בקלות בקטלוג השיחות לפי ימים, שעות, נציג, לקוח או מספר השלוחה.

נוסף על פיתוח מערכות טלפוניה גמישות המיועדות להתאמה אישית של כל ארגון, אומני-טלקום ביססה לאורך השנים תשתיות גלובליות נרחבות התומכות בשירותי הטלפוניה כגון: פריסת שרתים מתקדמים בעשרות מדינות בעולם, הסכמי תקשורת עם מדינות רבות בעולם המספקים מחיר תחרותי במיוחד על שיחות בינלאומיות (SIP Trunking), שירות OmniDID המאפשר יצירת מספרים מקוצרים וישירים לכל שלוחה בארגון, מספרים בינלאומיים ומספרים מיוחדים, שירות Worldline המאפשר לקבל ולהוציא שיחות ממספרים קבועים בכל העולם.

קבוצת Omnitelecom היא השחקנית המובילה בתחום של מערכות ופתרונות תקשורת וטלפוניה מתקדמים וחדשניים למגזר העסקי, עם טכנולוגיות ומערכות שפותחו בתוך החברה, בהתאמה אישית מלאה לכל פרויקט ולכל ארגון. אומני  טלקום מספקת פתרונות למוקדים טלפוניים לארגונים ולגופים הבכירים בישראל וכן לחברות בחו"ל – הצטרפו גם אתם ותהנו מהטכנולוגיות האיכותיות, ומארגז כלי עבודה של המרכזיה בענן במוקד הטלפוני שלכם.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

מעוניינים לקבל מידע נוסף על השירותים שלנו? מעוניינים בהצעת מחיר או שיחת ייעוץ? נשמח לעמוד לרשותכם בכל נושא. אנא מלאו את הטופס ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי.

* שדה חובה