fbpx

אומניטלקום החברה היחידה בארץ המאפשרת אינטגרציה ישירה לזוהו

אומניטלקום

שיתוף פעולה בין חברת אומניטלקום הישראלית ו-ZOHO CRM הביא לבשורה של ממש עבור לקוחות החברה המחפשים פתרון מתקדם מתחום ה-CRM והטלפוניה מבוססת הענן. 

חברת אומניטלקום הינה חברה ישראלית וותיקה העוסקת מזה שני עשורים בתחום פיתוח פתרונות טכנולוגיים למערכות טלפוניה ומוקדים טלפוניים בארגונים. החברה מעניקה פתרונות מתקדמים ממגוון סוגים, לרבות מערכות חכמות לתזכור ווידוא תורים, מערכות מרכזייה טלפונית מבוססת ענן, מערכות להקפצת צוותי חירום, מערכת לזיהוי קולי, פתרונות קול סנטר ועוד. בין קהל לקוחות החברה קיימים ארגונים וחברות מהמגזר הפרטי, העסקי והמוסדי כגון: מוסדות בריאות, צוותי חירום ועוד לקוחות מהארץ ומהעולם. לאחרונה, שיתוף פעולה ייחודי בין חברת אומניטלקום לחברת ZOHO CRM העולמית הביא לפתרון מתקדם ויעיל ללקוחות שלהם מערכת טלפוניה ומרכזייה מבוססות ענן. מדובר בפתרון מובנה וכולל, One Stop Shop, שנועד על מנת לייעל תהליכים בארגון, לצד חיסכון משמעותי בכסף וזמן.

מהי טלקומוניקציה? מהו CRM?

בקצרה, טלקומוניקציה היא העברת מידע באמצעות כלים טכנולוגיים. עד לא מזמן, הטלקומוניקציה יכלה להתקיים בעיקר באמצעות כבלים, גלי רדיו וכד', אולם כיום הטלקומוניקציה יכולה להתקיים גם באמצעות האינטרנט.

לצד זאת, CRM הוא ניהול קשרי לקוחות (Customer relationship management) כלומר, תחום העוסק לא רק בקשרי הלקוחות עצמם, אלא גם כל המידע הנוגע לניהול באמצעות תוכנות ואמצעים טכנולוגיים, מודלים וכד'. CRM הוא תחום הנוגע לאפיון הלקוחות, ניתוח לקוחות וקהלים, ומתן מענה ללקוחות בהתאם לאסטרטגיית הניהול.

מה הקשר בין מערכות הטלקומוניקציה למערכות ?CRM

בכל עסק שלו שירות טלפוניה קיימת מערכת בסיסית עליה מושתת הטלפוניה. כאמור, עד לא מזמן מערכת הטלפוניה התבססה על אמצעים כמו כבלים, אולם כיום יותר ויותר עסקים מעבירים את מערכת הטלפוניה (למעשה, הטלקומוניקציה בארגון) לכזו המושתת על ענן. אולם, לא מדובר רק בצעד טכני, שכן כאשר מערכת הטלפוניה בענן מחוברת למערכות CRM העסק יכול לנהל את קשרי הלקוחות שלו באופן יעיל יותר ומותאם לארגון, לצרכיו ולמאפייני לקוחותיו. במילים אחרות, ישנה מערכת האחראית על יצירת הקשר עם הלקוחות (שיחות נכנסות ויוצאות) ובמקביל, ישנה מערכת האחראית על ניהול הקשר עם הלקוחות מאחורי הקלעים. חיבור בין שתי המערכות הללו הוא חיוני לארגון ומעניק לו יתרונות רבים, ביניהם גם ייעול השיחות עצמן, אולם גם מתן מענה טוב יותר ללקוחות ובהתאם גם העלאת שביעות רצונם מהחברה.

שיתוף פעולה ייחודי בין אומניטלקום הישראלית לחברת ZOHO CRM

במסגרת שיתוף פעולה ייחודי של אומניטלקום וחברת ZOHO CRM העולמית, ובזכות פיתוח פנימי של חברת אומניטלקום בשיתוף פעולה צמוד עם מפתחי חברת ZOHO CRM, לקוחות יוכלו ליהנות ממיזוג מלא של מערכת הטלפוניה בענן ל-ZOHO באמצעות לחיצת כפתור בחנות האפליקציות של ZOHO CRM.

החיבור בין החברות, לראשונה בישראל, מבוסס על כלי ה-PhoneBridge של ZOHO. הכלי מאפשר לחבר את מערכת הטלקומוניקציה למערכת CRM בלחיצת כפתור פשוטה. כתוצאה מכך, תהליכי ההתממשקות ל-ZOHO יקוצרו משמעותית ויחסכו את הצורך היקר בפיתוחים חיצוניים ויקרים. אומניטלקום הוכרזה כשותפת PhoneBridge של ZOHO.

מהם היתרונות עבור הלקוחות?

הכלי מאפשר בראש ובראשונה ניהול קל ויעיל יותר של תיקי הלקוחות. מערכת הניהול הינה ידידותית וכפי שנסביר מיד, היא מאוד שימושית וקלה לתפעול מצד העובדים. לכן, מדובר לא רק במערכת מתקדמת טכנולוגית, אלא מערכת שתאפשר לעובדים להתרגל ולהתמצא בה בקלות. הנה כמה יתרונות בולטים של המערכת:

  • Pop Up Screen עם פרטי המתקשר בטרם המענה לשיחה – מיד עם קבלת השיחה תופיע חלונית זיהוי על המסך עם פרטי המתקשר וכמו כן, אפשרות להכנסתו אוטומטית למערכת כליד. כך, נחסכות לפחות שתי פעולות עבור נציג השירות, דבר החוסך אנרגיה וזמן לטווח הארוך ומייעל את תהליכי השיווק של החברה.
  • ביצוע שיחה על ידי לחיצה על איש הקשר – ניתן לחייג אל הלקוח דרך המחשב באמצעות לחיצה על איש הקשר (מופיע בכרטיס הלקוח) ללא חיוג פיזי. אפשרות זו מתאימה במיוחד למוקדים היברידיים (אך לא רק), שכן הם מייעלים את הצורך בהחזקת ציוד ומאפשרים התקשרות נוחה מכל מכשיר המחובר למערכת הייעודית.
  • ניתן להקשיב לשיחות מוקלטות – בגישה לשיחות המוקלטות בכרטיס הלקוח הינה גם כן קלה ונוחה וניתן להקשיב להן.
  • כרטיס הלקוח מתעדכן בזמן אמת בנתוני שיחה – הנתונים מוזרמים למערכת והיסטוריית ההתקשרות תופיע בזמן אמת בכרטיס הלקוח. כך, נציג השירות או עובד אחר בארגון יוכל לראות את נתוני השיחה בקלות לשם ניתוח הנתונים וכד'.

כל אלו בנוסף ליתרונות השימוש בטלפוניה ומרכזיה מבוססת ענן: האפשרות לחבר עובדים ממספר מקומות בארץ, כגון עובדים מהבית או ממשרדים שונים, האפשרות להגדיל ולשדרג את המוקד הטלפוני בקלות, גמישות בנוגע לציוד, למיקום כאמור ולשאר מאפיינים של המערכת ועוד.

ביסוס הטלפוניה והמרכזיה בעסק על מערכת מתקדמת לא רק יסייע לעסק לפרוץ קדימה, לנהל את קשרי הלקוחות טוב יותר ולייעל את השירות הניתן על ידי הנציגים, אלא גם יסייע לעסק להיות מוכן לשינויים ולתנודות שונות בשוק, כפי שכולנו חווינו בתקופת הקורונה.

שיפור וייעול תהליכי שיווק

ZOHO CRM הינה פלטפורמה הכוללת גם מחוללי דוחות המותאמים לבעלי תפקידים שונים וניתן להפיקם בכל עת. הפלטפורמה מבוססת על מודלים מתקדמים אשר מתמשקים למערכות הטלפוניה והמרכזיה של אומניטלקום בענן. כך, ניתן ליהנות מנתונים עדכניים, מדויקים ומפולחים ע"פ הצורך. בהתאם, ניתן לייעל את תהליכי ה-CRM לרבות תהליכי השיווק המבוססים על אותם נתונים.

לסיכום, לצד שלל היתרונות שהוצגו לעיל, ניתן לומר כי היתרון הגדול ביותר של הכלי הוא מספר הפונקציות במערכת בודדת אחת. היתרון הזה יכול להועיל לגופים שונים שעד כה עבדו עם כמה כלים נפרדים זה מזה, או כמה מערכות שלא הצליחו לייעל את התהליכים ברמה הנדרשת.

 

 

 

פוסטים נוספים שעשויים לעניין אותך:
עבודה מרחוק
בלוג

עצות לשיפור הפרודוקטיביות של עובדים מרחוק

עבודה מרחוק שינתה את נוף התעסוקה המודרנית, ומציעה גמישות והזדמנויות חסרות תקדים הן למעסיקים והן לעובדים. עם זאת, לצד השינוי הזה מגיעה האחריות להבטיח פרודוקטיביות

ענן דיגיטלי
בלוג

טיפים לניהול בטוח של מסמכים וקבצים בענן

עסקים ואנשים פרטיים מסתמכים במידה רבה על פתרונות אחסון בענן על מנת לנהל את המסמכים והקבצים שלהם ביעילות. הופעתה של טכנולוגיית הענן חוללה מהפכה באופן

לקוחות יקרים,​

לידיעתכם אנו חווים קשיים במתן שירות באמצעות הוואטסאפ והצ'אט בעקבות תקלה ב-Glassix.

אנו עומדים בקשר מול חברת Glassix על מנת לחדש את השירות בהקדם האפשרי.

בינתיים בכל מקרה של תקלה או שינוי בשירות אנו ממליצים ליצור קשר טלפוני עם המוקד במספר 03-722-2224

דילוג לתוכן