fbpx

יתרונות במעבר למרכזיה בענן

נראה שרק אתמול קיימתם ישיבה עם צוות המוקד הטלפוני וחידדתם את הנהלים הנוגעים לזמן המענה הרצוי לשיחות במוקד. הדגשתם את החשיבות, הצגתם נתונים סטטיסטיים הנוגעים לשביעות רצון הלקוחות ואפילו הבטחתם תגמולים לנציגים שיעמדו בזמנים הרצויים-  אך כלום לא עוזר. עם יד על הלב: אתם כבעלי עסק מנסים לעשות הכל על מנת לשפר את מערך שירות הלקוחות בעסק, אך האם ניסיתם להשתמש בעזרים טכנולוגיים כדי להוריד עומס מכתפיהם של נציגי השירות? האם התעדכנתם בחידושים האחרונים בתחום אשר חוסכים זמן, כסף רב ושיחות נוקבות?

עד סוף שנת 2022, כך צופים מומחים, כ- 90% מהחברות במשק ישתמשו בשירותי ענן לטובת ניהול התקשורת שלהם. יותר עסקים, בעלי מוקד טלפוני וארגונים גדולים מבינים שמערכת תקשורת וירטואלית בענן יעילה יותר ומפחיתה עלויות תחזוקה באופן דרמטי.

 

שימוש במרכזיה בענן משפר את הנראות לעסק שלך, וגם עסק קטן יראה מיליון דולר. העבודה השוטפת הופכת לפשוטה והמרכזיה אף מאפשרת הקלטה גורפת של כל השיחות, לצד גישה נוחה לדאטה הארגוני.

 

הנה כמה סיבות מנצחות שיעזרו לכם לקבל החלטה בכיוון הנכון ולהצעיד את הארגון קדימה!

יתרון 1: חיסכון כספי

אחד ההבדלים המשמעותיים בין מערכות טלפוניה אנלוגיות לאלו שבענן הוא העלות. הקמת מוקד טלפוני מסורתי היא יקרה וכרוכה בהוצאות רבות על החומרה הדרושה, ספק הכוח, התקנת המערכת, עדכון מעת לעת, תחזוקת התשתיות ותיקון תקלות מעת לעת. כמו כן, העלויות תופחות כשמעוניינים להוסיף קווי טלפון נוספים- דבר הקורה באופן קבוע ככל שהעסק מתרחב.

כשאתם בוחרים לעבור לטכנולוגיית הענן, אתם נהנים מעלויות נמוכות בהרבה. התשלום הינו עבור מנוי לשירות ענן ונתב עסקי שיהיה מסוגל להתמודד עם תעבורת הנתונים הנדרשת בעסק שלכם-  ובזה זה מסתכם. אין עלויות לעדכון או תחזוקה, כיוון שספקי השירות מטפלים בכך מראש, באופן נקודתי ומיידי.

 

יתרון 2: פשוט להתקנה ועדכון

מרכזיה בענן מותקנת בקליק ומתעדכנת און ליין בפיתוחים וחידושים. כל שנדרש הוא חיבור לאינטרנט- והקסם קורה! אין צורך באנשי IT, תחזוקה מתמדת או בהתעסקות טכנית שגוזלת זמן ומשאבים יקרים.

במידה והעסק גדל ויש צורך בהוספת שלוחות, הדבר נעשה במיידי.

יתרון 3: עבודה מכל מקום- גמישות וניידות

תקופת הקורונה העבירה את כולנו שיעור חשוב בגמישות ובהרגלים חדשים. כשרוב העסקים נאלצו לעבור למוקדים מרוחקים וכשהבית הפך למקום העבודה. המרכזיה בענן מאפשרת גמישות תעסוקתית- רציפות עסקית ויכולת עבודה היברידית באופן מאובטח ונוח לשימוש מכל מקום ובעל עת.

יתרון 4: אינטגרציה למערכות ארגוניות

המרכזיה בענן מתממשקת למערכות פעילות בארגון כגון:ERP/CRM ומאפשרת ניהול נכון של הלקוחות מרגע כניסת השיחה ועד הטיפול המתמשך בהם. ההתממשקות בין המערכות מאפשרת הקפצת מסך לקוח, זיהוי הלקוח וההיסטוריה שלו.

יתרון 5: אבטחה מרבית

מרכזיה בענן מגובה ומאובטחת בתקנים מחמירים של אבטחת מידע. כשאתם בוחרים להעביר את המרכזייה שלכם בעסק לענן, אתם נהנים מגיבוי המאפשר לכם לעבור למכשיר אחר לאו דווקא מחשב שולחני (נייד, טאבלט) על מנת לייצר רציפות עסקית ושהמוקד ימשיך לתפקד בבטחה ובנוחות בכל סיטואציה. העובדה ששירותי הענן לא נמצאים במשרד, אלא מאובטחים על ידי כמה מערכי אבטחה במיקומים מאובטחים הופכת את השימוש במרכזיה בענן לבטוחה יותר מאשר מרכזיה קווית.

 

אלו היו 5 יתרונות מני רבים המאפיינים את המרכזיה בענן, התקדמו למרכזיה בענן של אומניטלקום ותוכלו להתאים באופן אישי ולפי צרכי העסק את הפתרון החדשני והמשתלם עבורכם.

 

פוסטים נוספים שעשויים לעניין אותך:

לקוחות יקרים,​

לידיעתכם אנו חווים קשיים במתן שירות באמצעות הוואטסאפ והצ'אט בעקבות תקלה ב-Glassix.

אנו עומדים בקשר מול חברת Glassix על מנת לחדש את השירות בהקדם האפשרי.

בינתיים בכל מקרה של תקלה או שינוי בשירות אנו ממליצים ליצור קשר טלפוני עם המוקד במספר 03-722-2224

דילוג לתוכן