fbpx

איך להכין את העסק לחודש המכירות הגדול?

בחודש נובמבר הכסף על הרצפה בוא תרים אותו…

רוצים להגדיל את כמות המכירות במהלך נובמבר סייל? רוצים לקצר זמני המתנה בפיק של שיחות?

במאמר זה נסקור את הדרכים לייעול המערכת, על מנת שהחברה שלכם תוכל להיות הכי מוכנה שניתן לקראת חודש נובמבר, הנמצא מעבר לפינה.


אנחנו באומניטלקום מסייעים לעסקים להתכונן לחודש המכירות האינטנסיבי שכולל את יום הרווקים הסיני, את חגיגות שופינג IL, את ה- Cyber Monday, וכמובן ה- Black Friday.

המטרה להגדיל היקפי מכירות אך לא פחות חשוב להיחשף ללקוחות פוטנציאליים רבים ולצבור לקוחות חדשים ומרוצים.

במיוחד באירועי קניות או באירועים מאסיביים בהם העסק צריך לספק שירות לקוחות איכותי, התקשורת הרציפה מול הלקוח מהווה גורם רם מעלה. כדי שהמוקד הטלפוני יוכל לקלוט את גל השיחות ולהעניק שירות ראוי למכלול לקוחות העסק יש צורך בערוץ תקשור ישיר, ערוץ אשר יספק למנהלים במוקד מידע ודוחות באופן שוטף ובמקביל הלקוח יזכה לפלטפורמה נוחה הן בעת מענה והן בעת המתנה.


במהלך חודש נובמבר אתם עתידים לייצר קשר פעיל ויזום עם לקוחותיכם, תשלחו דיוור, קופונים, תפיצו מבצעים והצעות רכש מגוונות ובכך תביאו לגידול והעצמת הקשר בין המותג ללקוח. ברגע שהלקוח מרגיש מזוהה עם המותג או שהוא חושק בו מתבצעת רכישה ולאחר מכן לעיתים רבות יש צורך בשירות לקוחות שיוכל להתמודד עם מספר לקוחות הפונים במקביל. כשמתעורר צורך בפתרון תקשורת טכנולוגי לניהול העסק, המוקד, והתקשורת מול הלקוחות.

במאמר זה נסקור מספר טיפים שיסייעו לכם להכין את העסק באופן מיטבי לאירועי חודש נובמבר סייל.


סינריו מוכן מראש – בצענו הכנה מדוקדקת המתייחסת לפרטים הקטנים ביותר –תרחישים, לו״ז, מקרים ותגובות, תוכניות מגירה וכו׳. נתחו איך העסק תפקד ותפעל בשנה שעברה. במבט לאחור ניתן לנתח ולהסיק מה עבד עבורכם ולהבין אילו שינויים על העסק לבצע כדי לצמוח ולהיות אפקטיביים יותר בנובמבר 2021.


יעדים ותכניות עבודה – תדאגו לפרט כמה שיותר את היעדים שלכם ברמה היומית – כמות הזמנות, כמות פריטים, אחוזי המרה וכל מדד אחר שחשוב לעקוב אחריו ו/או לשקף לשאר המעורבים בתהליך (לוגיסטיקה, חברות שילוח, חברות פיתוח וכו׳) תעבדו לפי תכנית סדורה ובהתאם ליעדים שהצבתם לצד האסטרטגיה השיווקית. אנחנו ממליצים לנקוט ביעדים ישימים להשגה, יעדים שלא תוכלו להשיג או תיכשלו בדרך ייצרו אצלכם ואצל העובדים שלכם בחברה תסכול רב.


שיווק – הכינו תקציב אותו תוכלו להקצות לטובת פעילויות בחודש זה. לאחר בניית התקציב עברו להכין תכנית שיווקית אשר תענה על היעדים והמטרות אותם תהיו מעוניינים להשיג. כעת, חלקו את פעילויות השיווק לפרסום ממומן, פעילויות תוכן וסושיאל. פעילויות שיווקיות יכולות להיות החל ממבצעים, מתן קופונים, מתן הנחות משמעותיות, השתלבות בכתבות של יחסי ציבור, פרסום המוצרים שלכם במדיה המסורתית ובניו מדיה.


במדיה המוסרתית –  כדוגמת עיתונות או טלוויזיה ניתן לשים על כל מקור פרסומי נמליץ לשים מספר זכיר או כוכבית שזהו בעצם מספר טלפון ייעודי לכל מקור בו אתם בוחרים לפרסם. כפועל יוצא, כך תבצעו מעקב על כל שיחה נכנסת, תדעו מניין הגיע ואת איכותה. מדידה כמותית הינה בעלת ערך עליון באופטימיזציה וניתור הלידים למוקד המכירות.


בניו מדיה- בערוצי דיגיטל כדוגמת פייסבוק, גוגל, אינסטגרם טיק טוק ועוד. בנוסף לפעילות פרסומית ממומנת העלו פוסטים אורגניים במדיה החברתית בהן אתם נמצאים ושלבו פוסטים של עובדי החברה. אוטנטיות זה שם המפתח.


השתמשו ב– IVR של המרכזיה בענן, להשמעת הודעות שיווקיות ללקוחותיכם בזמן ההמתנה. לעיתים זמן ההמתנה הינו זמן מת אותו ניתן לנצל להעברת מסרים ישירה ו או עקיפה.


דוחות וניהול ידע – בצעו בקרה ואנליזה על הנתונים הזורמים בעסק. מחקר הינו הכרחי על מנת להבין מי הלקוחות איך הם מתנהלים ומה הצורך שלהם. מעבר למחקר מקדים גם במהלך החודש תוכלו להיעזר המערכת הדשבורד של אומניטלקום המפיקה דוחות בזמן אמת ומאפשרת לנהל מוקד טלפוני על כל נציגיו באופן מיטבי. בסופו של יום תפקודו של מוקד המכירות הטלפוני או זמני מענה יעילים של עובדי העסק זה מה שיזכרו לטובה או לרעה כשיש עומס רב.


גיבוי טכנולוגי – הכינו תשתית טכנולוגית מקיפה שתוכל לעטוף את העסק ולסייע בהתמודדות מיטבית עם כמות השיחות הנכנסות והיוצאות, בניהול המוקד הטלפוני, סידור תור ממתינים, ניהול מלאים וכיוצב.


  1. מרכזיה בענן ושירות IVR (ניתוב שיחות) מתקדם – מרכזיה בענן חוסכת בזמן, בכסף, משאבי כוח אדם ובמיקום פיזי שכן אין צורך למקם חדר שרתים במשרד. ניתן להתקין מרכזיית IP במהירות רבה ולעיתים אף ביום עסקים.

במסגרת התקנת מרכזיה בענן תוכלו לבחור תכונות / פיצ'רים שיתאימו לעסק שלכם בין היתר שירות Call Back, ניהול תור ממתינים, מוזיקת המתנה, שלוחה סלולארית, אינטגרציה למערכות CRM/ERP,  חדר ועידה ועוד.

  1. מספר V.I.P לעסק – הוסיפו מספר זכיר שאף אחד לא ישכח עם קידומת 1800, או כוכבית לחיוג מקוצר להעלאת הזכירות לבית העסק והקלה בעת החיוג. בנוסף אומניטלקום מאפשרת הקצאת מספר טלפון בחיוג ישיר ומוקצר לכל שלוחה פנימית בארגון ללא צורך בשינוי תשתית קיימת.
  1. מערכת ניהול מוקד Call Center – ניהול מוקד טלפוני הינה משימה מורכבת. יש צורך בניטור המידע, סטטוס הנציגים, אבטחת המידע ופיקוח על הצוותים. לצורך כך ניעזר במערכת ניהול דוחות- הדשבורד לעיבוד מידע ונתונים בזמן אמת המאפשר לנהל את המוקד הטלפוני וניהול הנציגים און ליין. על מנת שמוקד המכירות ימקסם את יכולות המכירה של כל נציג, לוח הבקרה יסייע לכם בהפקת תובנות עסקיות מהירות במהלך המשמרת. כמו כן, תוכלו לבצע מעקב מקרוב אחר כמות השיחות הננטשות ותוכלו לחזור לכל לקוח שניתק, בעזרת המערכת לא תפספסו אף לקוח.
  1. מערכת משלוח SMS – במערכת משלוח מיסרוני SMS ליידוע ותזכור כלל לקוחותיכם במבצעים שלכם לחודש נובמבר סייל. השתמשו במיסרונים הישירים ככלי לתזכור ועדכון. הקפידו על שליחה פרסונאלית של כל הודעת סמס ונסו להתאים את המבצעים למגדר, קהל יעד ועוד.

חודש נובמבר בפתח היערכו והיו מוכנים למצות ממנו את המירב לצמיחת העסק. אנו בחברת אומניטלקום נעמוד לרשותכם עם שלל פתרונות תקשורת וכלים ניהוליים

פוסטים נוספים שעשויים לעניין אותך:

לקוחות יקרים,​

לידיעתכם אנו חווים קשיים במתן שירות באמצעות הוואטסאפ והצ'אט בעקבות תקלה ב-Glassix.

אנו עומדים בקשר מול חברת Glassix על מנת לחדש את השירות בהקדם האפשרי.

בינתיים בכל מקרה של תקלה או שינוי בשירות אנו ממליצים ליצור קשר טלפוני עם המוקד במספר 03-722-2224

דילוג לתוכן