fbpx

שיחת טלפון הדור הבא…

OmniPhone

שיחת טלפון הדור הבא…

עסקים רבים הבינו את התמורות שחלו בתחום המוקדים הטלפונים והמרכזיות, בייחוד לאור מגיפת הקורונה והסגרים אשר אילצו להסתגל למציאות עסקית חדשה המשלבת עבודה מהבית. על מנת לאפשר זאת, ארגונים רבים עברו למרכזיה בענן, אך האם בעלי עסקים מודעים לאפשרויות שיש למרכזיה להציע?

במאמר זה נסקור את יתרונות אפליקציית ה-OmniPhone.

ה-OmniPhone של אומניטלקום, הוא למעשה תצורה של Soft phone. זוהי בעצם תוכנת/אפליקציית מחשב המספקת פתרון תקשורתי לביצוע מרוכז של פעולות חיוג- הוצאה וקבלה של שיחות בעסק וכל זה ישירות מהמחשב המשרדי או האישי ובחיבור למרכזיה. ה-OmniPhone מחבר את העסק או הארגון למרכזיה בענן דרך האינטרנט.

רוצים לחסוך בעלויות רכישה של מכשירי טלפון?

רוצים להוציא מספר רב של שיחות ולא מהנייד?

רוצים לעבוד מהבית ולדבר?

רוצים לתת מענה מהיר ללקוחותיכם?

רוצים לספק שירות מיטבי?

לכל אלו ועוד ה-OmniPhone יסייע לכם ישירות מהמחשב עצמו או מהנייד.

 

איך מתבצעת השיחה?

השיחה הטלפונית מבוצעת דרך רשת האינטרנט בטכנולוגית VOIP (Voice over IP). במסך הבית של האפליקציה מוצגים כפתורי חיוג  עליהם ממש כמו בטלפון רגיל תתאפשר הוצאת שיחה למספר אותו תקישו. ניתן להשתמש ב-OmniPhone לביצוע שיחות בארץ ובעולם.

 

הוצאת שיחות בתוך שלוחות המערכת, במרכזיה שלכם, דרך ה-OmniPhone הן ללא עלות!

 

 

יתרונות ה-OmniPhone

  1. חינם! יש לך מרכזיה בענן של אומניטלקום? תוכל להתחבר לאפליקציה
  2. חיבור מכל מקום בעולם – כל מה שצריך זה אינטרנט
  3. חוסך בעלויות רכישת ציוד
  4. ממשק קל ונוח לתפעול
  5. ועוד מגוון אפשרויות כמו: שיחת ועידה, העברת שיחה, הקלטת שיחות ועוד

 

 

לקוחות שלנו ועדיין לא משתמשים ב-OmniPhone? לפרטים והורדה לחצו כאן.

תוכלו לצפות בסרטון הסבר על האפליקציה כאן >>

פוסטים נוספים שעשויים לעניין אותך:
עבודה מרחוק
בלוג

עצות לשיפור הפרודוקטיביות של עובדים מרחוק

עבודה מרחוק שינתה את נוף התעסוקה המודרנית, ומציעה גמישות והזדמנויות חסרות תקדים הן למעסיקים והן לעובדים. עם זאת, לצד השינוי הזה מגיעה האחריות להבטיח פרודוקטיביות

ענן דיגיטלי
בלוג

טיפים לניהול בטוח של מסמכים וקבצים בענן

עסקים ואנשים פרטיים מסתמכים במידה רבה על פתרונות אחסון בענן על מנת לנהל את המסמכים והקבצים שלהם ביעילות. הופעתה של טכנולוגיית הענן חוללה מהפכה באופן

לקוחות יקרים,​

לידיעתכם אנו חווים קשיים במתן שירות באמצעות הוואטסאפ והצ'אט בעקבות תקלה ב-Glassix.

אנו עומדים בקשר מול חברת Glassix על מנת לחדש את השירות בהקדם האפשרי.

בינתיים בכל מקרה של תקלה או שינוי בשירות אנו ממליצים ליצור קשר טלפוני עם המוקד במספר 03-722-2224

דילוג לתוכן