fbpx

אומניטלקום הצטרפה לתכנית השותפים העולמית של זוהו

אומניטלקום החברה היחידה בישראל המאפשרת אינטגרציה ישירות עם ZOHO CRM לשירותי הטלפוניה והמרכזיה בענן

לראשונה בישראל – אומניטלקום, ספקית פתרונות תקשורת וטלפוניה בענן לעסקים ארגונים וחברות פרטיות, הכריזה בשבוע שעבר על שיתוף פעולה עם חברתZOHO CRM  העולמית. במסגרת שיתוף הפעולה אושרה אומניטלקום כשותפת PhoneBridge  של זוהו. שיתוף פעולה זה מאפשר אינטגרציה מלאה של מערכת הטלפוניה והמרכזיה בענן ל ZOHO, באמצעות לחיצת כפתור מתוך ה- Marketplace (חנות האפליקציות) של ZOHO. השותפות התאפשרה לאור פיתוח פנימי באומניטלקום, בשיתוף פעולה צמוד עם צוות המפתחים העולמי של זוהו.

החיבור בין אומניטלקום ל ZOHO, באמצעות כלי ה PhoneBridge, מאפשר כאמור, את קישור מערכות הטלקומוניקציה בעסק ל CRM, בלחיצת כפתור. בתוך כך, האינטגרציה הישירה תסייע בקיצור הליכי ההתממשקות לזוהו ובייעול תהליכי עבודה בארגון, מה שיחסוך לחברות המשתמשות ב ZOHO זמן יקר וכסף בפיתוחים חיצוניים.

החיבור מאפשר ניהול קל וידידותי של תיק הלקוח באמצעות מספר תכונות שימושיות. להלן חלק מהתכונות העיקריות שמאפשר הכלי:

הקפצת חלון מסך (Pop Up Screen) – עם קבלת שיחה וטרם המענה לה, תופיע על המסך חלונית זיהוי המציגה את פרטי המתקשר ומאפשרת הכנסתם אוטומטית כליד למערכת.

זרימת נתוני שיחה– כל נתוני השיחה מוזרמים למערכת, ומתעדכנת היסטורית ההתקשרות עם הלקוח ישירות לכרטיס הלקוח ב- CRM בזמן אמת.

ביצוע שיחה מהמערכת (Click2Call)– תכונה זו מאפשרת לחייג ישירות ובנוחות מהמחשב מתוך כרטיס הלקוח העולה ב CRM, כל זאת על ידי לחיצה על איש הקשר בכרטיס הלקוח.

שיחה מוקלטת בכרטיס לקוח- כל השיחות מוקלטת אל כרטיס הלקוח וניתן  להקשיב לשיחה מתוך Zoho CRM.

פלטפורמת ZOHO CRM מאפשרת ניהול, בקרה ושיפור תהליכי השיווק והמכירה בעסק באמצעות מחוללי דוחות הניתנים להפקה בכל עת ומותאמים לבעלי התפקידים השונים בכל ארגון. לזוהו מודלים רבים אשר כולם מתממשקים למערכות הטלפוניה המתקדמות ולמרכזיה בענן של אומניטלקום.

לדברי קרן חננאל סטולר, המשנה למנכ"ל Omnitelecom: "שיתוף הפעולה עם זוהו נרקם במשך חודשים ארוכים, ואנחנו גאים להיות החברה הראשונה בישראל שנכנסה לתכנית. כבר לאחר ההשקה, מורגשת תנועה ערה של לקוחות שמעדיפים פתרון מובנה שיחליף את החיבור באמצעות אפליקציות מקומיות וחיצוניות שהיה נהוג עד כה. החיבור הינו חלק מתפיסת השירות של החברה לספק ללקוחותיה חווית שירות One Stop Shop. שיתוף הפעולה הינו חלק ממהלך אסטרטגי נרחב שהחברה מבצעת, וצפויים שיתופי פעולה נוספים ומעניינים בעתיד הקרוב מאד".

 

חברת אומניטלקום פועלת מזה שני עשורים, בפיתוח פתרונות טכנולוגיים בתחום הטלפוניה והמוקדים הטלפונים. החברה מספקת שירותים מתקדמים למגזר הפרטי, העסקי והמוסדי, לרבות ארגוני בריאות ובתי חולים, כוחות צבא ובטחון וצוותי חירום בארץ ובעולם. החברה מפתחת פתרונות מתקדמים כגון: מרכזייה טלפונית בענן, מערכות חכמות לתזכור ווידוא תורים, מערכות להקפצת כוננים וצוותי חירום, פתרונות קול סנטר למוקדים טלפונים, מערכת לזיהוי קולי ועוד.

 

לפרטים נוספים >> לחצו כאן.

פוסטים נוספים שעשויים לעניין אותך:

לקוחות יקרים,​

לידיעתכם אנו חווים קשיים במתן שירות באמצעות הוואטסאפ והצ'אט בעקבות תקלה ב-Glassix.

אנו עומדים בקשר מול חברת Glassix על מנת לחדש את השירות בהקדם האפשרי.

בינתיים בכל מקרה של תקלה או שינוי בשירות אנו ממליצים ליצור קשר טלפוני עם המוקד במספר 03-722-2224

דילוג לתוכן