fbpx

היתרונות של האינטגרציה בין ה-CRM של זוהו למרכזייה בענן של אומניטלקום

אינטגרציה

זמן קריאה: 5 דקות

בנוף העסקי המהיר של היום, שבו קשרי לקוחות הם נשמת אפה של הצלחה, מערכת יעילה לניהול קשרי לקוחות (CRM) אינה ניתנת למשא ומתן. זוהו, חברת טכנולוגיה גלובלית, התגלתה כשחקנית בולטת בתחום זה. במאמר זה, נדון ביתרונות של מערכת ה-CRM של זוהו והאינטגרציה עם אומניטלקום שהביאה לשותפות ייחודית שמעצבת מחדש את אופן הפעולה של עסקים.

סקירה קצרה של זוהו

כדי להעריך באמת את היתרונות של חבילת הCRM של זוהו, הכרחי להבין מי היא חברת זוהו ומה היא מציעה מעבר למערכות CRM. תאגיד זוהו, שנוסד ב-1996, גדל לחברת טכנולוגיה רב לאומית, המספקת לעסקים מגוון פתרונות תוכנה מבוססי ענן. סל המוצרים של החברה משתרע הרבה מעבר למערכות CRM וכולל יישומים לניהול פרויקטים ומשימות, דואר אלקטרוני, אוטומציה שיווקית ועוד הרבה יותר. עם מעל ל– 100 מיליון משתמשים, זוהו ממצבת עצמה כחברה מובילה הפועלת במסגרת סל ערכים לשיפור חווית הלקוח  ומתוך ראיה אסטרטגית כחלק מהחזון שלהם לייעול הפרודוקטיביות בעסק שלכם. 

אינטגרציה חלקה עם אומניטלקום

בתחום של פתרונות CRM ותקשורת, אינטגרציה היא המפתח. אנו באומניטלקום יצרנו שותפות ייחודית ויחידה בישראל עם חברת זוהו, המאפשרת התממשקות חלקה בלחיצה אחת בין הפלטפורמות. שיתוף פעולה זה מגשר על הפער בין CRM ושירותי טלקומוניקציה כפי שלא היה מעולם, ומציע לעסקים פתרון SAAS, הוליסטי, כך שכל המידע נשמר בעסק ומתממשק בין שתי המערכות באופן סינרגי ומאובטח. 

כוחה של אינטגרציה

1. מרכז מידע מאוחד

דמיינו את היתרון העצום של ניהול כל המידע הקריטי שלכם במקום אחד. השילוב של אומניטלקום עם זוהו מעצים את הארגון שלכם ומסייע לייעול תהליכי עבודה ולניהול המידע החל מנתוני לקוחות, שיחות הנכנסות ויוצאות מן המערכת ומתועדות, שמירת ההיסטוריה של כלל ההתקשרויות, ועוד, כל אלומייתריםאת הצורך לעבור בין מערכות שונות ולעבוד עם מספר מערכות שונות בארגון. גישה מאוחדת זו משפרת באופן משמעותי את יכולת הצוות לשרת לקוחות במהירות, ביעילות ובידע.

2. יעילות משופרת

יעילות היא נשמת אפם של עסקים מודרניים, השילוב הייחודי שלנו באומניטלקום עם זוהו מפשט משימות יומיומיות, כגון ביצוע שיחות, שליחת הודעות או גישה לפרופילי לקוחות. התוצאה? הצוות יכול לעבוד בצורה פרודוקטיבית יותר ולהתמקד במשימות שמניעות צמיחה במקום להסתבך בתהליכים ידניים מסורבלים. 

למאמר נוסף על  תכנית השותפים העולמית של זוהו

3. שדרוג שירות לקוחות

עבור ארגונים ממוקדי לקוח, מתן שירות לקוחות למופת הוא בעל חשיבות עליונה. האינטגרציה הייחודית מבטיחה כי לצוות התמיכה תהיה גישה מיידית לרישומי לקוחות מקיפים, כולל אינטראקציות והעדפות קודמות. חמושים בידע זה, הנציגים יכולים להציע תמיכה מותאמת אישית המטפחת שביעות רצון ונאמנות לקוחות.

4. תהליכי מכירה יעילים

צוותי מכירות עשויים להרוויח משמעותית מהאינטגרציה הזאת לאור שימוש משכיל במידע הזורם במערכת. השילוב מציע גישה יעילה לניהול לידים ומעורבות לקוחות אשר יוביל למינוף שיחות המכירה ויסייע במעבר למכירה חכמה. כל שיחה, אימייל או תקשורת מתבצעת במעקב קפדני בתוך הCRM, ומבטיחה שאף פנייה לא תיפול בין הכיסאות. רמת ארגון זו מעצימה את צוותי המכירות לסגור עסקאות בצורה יעילה ואפקטיבית יותר. 

5. תובנות בזמן אמת

בעולם העסקים המונע נתונים, גישה למידע בזמן אמת היא הכרחית. השילוב שלנו באומניטלקום עם זוהו מציע בדיוק את זהתובנות חשובות לגבי דפוסי תקשורת ואינטראקציות עם לקוחות. מצוידים בתובנות אלו, עסקים יכולים לכוונן את האסטרטגיות שלהם, לקבל החלטות מושכלות ולהישאר זריזים ומעודכנים בשוק המתפתח במהירות.

איחוד טכנולוגיה ואסטרטגיה עסקית

בשוק העסקי אינטראקציות עם לקוחות ונתונים הם המפתח להצלחה, אינטגרציה זו מעצימה את הארגון שלכם לקבל החלטות מונחות נתונים בקלות, מגשרת על הפער בין תשתית התקשורת לניהול לקוחות, ומבטיחה שכל אינטראקציה תהיה לא רק יעילה אלא גם בעלת ערך אסטרטגי. על ידי חיבור בין יכולות הטלקומוניקציה של אומניטלקום לבין מערכת הCRM של זוהו, אינטגרציה זו מציידת את העסק שלכם בכלים להסתגל, להתפתח ולשגשג בשוק המשתנה ללא הרף.

העתיד ממוקד הלקוח

ככל שעסקים מתקדמים לעתיד המונע יותר ויותר על ידי ריכוזיות לקוחות, האינטגרציה בין אומניטלקום למערכת הCRM של זוהו היא מגדלור של התקדמות המחזק את התפיסה שכל אינטראקציה עם לקוח היא הזדמנות, וכל פיסת נתונים היא נכס בעל ערך. שותפות זו אינה עוסקת רק בטכנולוגיהמדובר בטיפוח תרבות ממוקדת לקוח בתוך הארגון. בעצם, זהו מסע לעבר עתיד שבו העסק שלכם משגשג על ידי הצבת לקוחות בלב העשייה.

לסיכום, מערכת הCRM של זוהו היא יותר מסתם כלי לניהול קשרי לקוחותזהו השער לחבילה מקיפה של פתרונות עסקיים. בשילוב עם יכולת הטלקומוניקציה של אומניטלקום, המערכת הופכת לנכס אדיר עבור הארגון שלכם, ומאפשרת לכם לנהל את קשרי הלקוחות בצורה חלקה ולשפר את היעילות התפעולית הכוללת.

בסביבה העסקית התחרותית של ימינו, יש צורך בשילוב הכלים הנכונים. השותפות הייחודית שלנו באומניטלקום עם זוהו מעצימה את העסק שלכם להתקדם, ומספקת את הפתרון המשולב הדרוש על מנת לשגשג בנוף העסקי של היום. אנו באומניטלקום, מאמינים בכוחה של אינטגרציה חלקה, ומזמינים אתכם להיות חלק מהמסע הטרנספורמטיבי הזה! גלו ממקור ראשון כיצד השילוב שלנו עם זוהו יכול להעלות את העסק שלכם לגבהים חדשים. צרו איתנו קשר עוד היום ופתחו עתיד שבו יעילות מניעה את ההצלחה שלכם!

פוסטים נוספים שעשויים לעניין אותך:

לקוחות יקרים,​

לידיעתכם אנו חווים קשיים במתן שירות באמצעות הוואטסאפ והצ'אט בעקבות תקלה ב-Glassix.

אנו עומדים בקשר מול חברת Glassix על מנת לחדש את השירות בהקדם האפשרי.

בינתיים בכל מקרה של תקלה או שינוי בשירות אנו ממליצים ליצור קשר טלפוני עם המוקד במספר 03-722-2224

דילוג לתוכן